Nebudu moc!!!Křičím do telefonu. V ruce držím sklenku s drahým koňiakem. Cinkám s ledy nejsem nervózní ale spíš přepracovaný. Mám premiéru v L. A. tak nemůžu být všude. Co náš nový režisér je číslo jedna ať si každý kecá co chce!
Slyšíš James přinese milióny do studia to si buď jist. Necháváme mu volnou ruku. Ať si určí sám herce. Fernande věř mi můj projekt nemá chybu. Vím ty jseš předseda poroty a čekáš na výsledky samozřejmě to chápu. Nemůžu se ale rozkrájet tento měsíc mám světovou premiéru jedenáctého v L. A. a potom budu cestovat. Nebudu zde.
Položím mobil na můj pracovní stůl, jsem doma v mé pracovně. Kouknu se na Laptop. Vidím svůj program a přemýšlím na jakou premiéru bych nejel. Můj zrak padne na London. Je to ale Evropa a já jsem Evropský herec.Kdybych neměl tolik práce.... Podepřu si hlavu. Přemýšlím.
Extra. Hezký ty nový fotky.
Copak připomíná?
Přesně tak. Děkuji děvčatům za hezkou fotku. Pokračujeme normálně.
Chci jenom vědět jak to vše stihnu. Můj pohled padl na popelník který byl plný vykouřených cigaret. Položím sklenku na stůl je třetí. To stačí. Hm směšný beruno. Posíláš fotky tři dny před mou světovou premiérou. Začnu se chechtat nemohl jsem se zastavit. Opravdu slabý tah. Zlato. Kdo z koho můj princi. Může Princ porazit Krále????? Ha ha ha....
Jinak fotky jsou hezké velká snaha se mu podobat. Najednou slyším hlas Olivera. Jarede řekni už konečně že ho miluješ!!!!! Tak dělej!!! To chce opravdu ještě sklenku.... To se nedá vydržet. Mrsknu sklenkou o zem.Ten odpornej cit!!!! Můžu ho utopit v alkoholu??? Můžu???????????
Vyndám klíček z kapsy mého drahého saka. Odemknu můj šuplík a vytáhnu tlusté desky. Hodím je na psací stůl můj pohled zůstal na stříbrném rámečku. A Golden Globes vítěz Jared Leto potlesk jde okolo mě můj pohled na jeho zadnici..... Přejedu rukou desky a otevřu je Andy Warhol. Je to má myšlenka, mnoho let jsem si přál..... ale to je jedno.
Popadnu mobil Fernande. Chci aby ses na něco podívala. Zítra odpoledne ok. Klepu propiskou do desek a přemýšlím.Mluvím sám pro sebe. Chtěl abych se na podíval ano možná že to bude to co potřebujeme. Možná že to bude ta bomba. Maxi? Mám nápad.... Pokračujeme.
YOU ARE READING
C. J. Farrelleto kniha 12
FanfictionDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.