Hvězda 🌟 71.

36 0 0
                                    

No tak dobrý? Colin stojí dole a čeká na taxík. Jarede dělej nebo nám to uletí!!!! Do prd...
Dělej! Taxík přijel a zaparkoval. Jdu se podívat ke schodišti ještě není nikde vidět. Jarede pohni tou..... Taxík je dole! Můj hlas se rozlíhá po celém schodišti. No nic, výšlapu schody po třech abych byl dřív nahoře. Dělej! Sakru! Otevři! Klepu na dveře.....
Sedíme na terase a večeříme on si krájí černý chléb k salátům. Vezmu si krajíc a z měkkého vnitřku uválím kuličku mezi dlaněmi. Colin na mě kouká jako kdybych byl debil. Ohrne rty a úšklebek mu přejede přes tvář. Přestaň! Rukou bouchne do stolu. Já se leknu. A kulička spadla pod stůl.

Extra Nic nevím co se týče internetu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Extra Nic nevím co se týče internetu. Ok. Pokračujeme normálně.
Napije se sody. A koukne se směrem k bazénu. Coline? No co zas je? Mluví jako kdybych mu byl na obtíž. Coline víš.... Tak se sakru vymáčkni co vlastně chceš?
Dělám že jsem si nevšiml jeho tónu. V poslední době tak trochu přemýšlím. Srovnávám si vzpomínky. Myslím že jak jsme byli tych pár dní v L.A. v roce 1998 že nevím co se vlastně stalo....
Prosím tě ty nevíš cos večeřels včera a budeš si pamatovat co se stalo v 98.
Podívám se mu přímo do očí. Mluvím naprosto vážně Coline něco mi tolik let uniká!

Extra nová fotka Gucci a černobílá. Ta Kostková košile je Gucci.... Já bych řekla něco jiného.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hlavně že máš prachy na bance

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hlavně že máš prachy na bance. To je přece to hlavní. Vlastně o to šlo vždy. Pokračujeme normálně.
Nic se nestalo co by se jako mělo stát. Zmírnil tón a napil se vody.
Co se stalo že jsme neodjeli ten den do Dublina?
Jarede prosím je to únavné. Nepůjdeme radši do ložnice? Mrkl na mě šibalsky. Nikdy nemůže odpovědět vážně když něco chci.
Ach jo! Zapálil si cigaretu a já uklízím ze stolu. Nevím co zamýšlí co plánuje nic mi neříká. Dávám talíře do míčky a přemýšlím.....
Klepe na dveře mé zavazadla jsou připravené. Jarede!!! Dělej jedeme! Coline já nechci do Dublinu. Otevřel jsem dveře. Co?! Kouká na mě jako kdybych byl prašivej. Bojím se no prostě mám blbý tušení že se tam něco stane. Po pravdě řečeno to město mi nikdy nepřirostlo k srdci. Mé tušení se opravdu potvrdí skoro za rok.
Sedím na dřezu v kuchyni a jen tak se dívám do mého mobilu. Přišel do kuchyně a vyndal pivo z lednice. Trochu mě to překvapilo protože vůbec nepil tyto dny co jsem spolu. Kouká na mičku jak funguje.
Pojď půjdeme se natáhnout ok? Položil pivo na stůl moc toho nevypil. Tak asi pár doušků.
Seskočil jsem dolů a podíval jsem se mu přímo do očí. Tučňák bude hrát i v příštím Batmanu?
Chvíli mě sledoval pohledem. Vydržel jsem to a neuhl jsem podal mi ruku. Možná proč se ptáš? Proto že myslím že to říkáš úplně jasně Coline. No a o co ti jde? Pohladil mi mé dlouhé vlasy. Neodpověděl jsem......
Zašeptal mi do ucha. Vždyť vím zlato co myslíš. Říká to i název ne? Já přeci sedím sám doma v karantyně ne? Nemám nikoho a takový malý dům. Lidi jsou naivní..... Cejtím jeho dech a jeho jazyk. Líbí se ti ten název? Ha ha ha... Ha ha... Jeho smích se rozléhá po celým domě. Smích..... Přestaň!!!! Coline! Je to.......

C. J. Farrelleto kniha 12Where stories live. Discover now