Držel jsem mu ruku na stole v soukromém salonku v krásné restauraci. Šampus a kaviár. Můj pohled padl na hořící svíčku ve svícnu. Stiskl mi ruku. Ta atmosféra.... Podíval se mi do očí já ten pohled vydržel. Děkuji žes přiletěl lásko. Vstal jsem a urovnal si sako smokingu. Podíval se na mě s tázavým pohledem. Je mi to líto Beruško že sis myslel.... To
nevadí prostě jsem si myslel že mě už nechceš.
On nic neřekl ale v očích měl tu jiskru kterou tolik miluji. Myslíš tu mládež z nového filmu Jarede. Usmál se.... Přistoupil jsem k němu. Objali jsme se a potom jsem ho políbil na ústa. Vše nejlepší zašeptal jsem mu do ucha.
On mě pohladil po dlouhých černých vlasech. Děkuji. Vyndal jsem z kapsičky saka malou krabičku. Tos nemusels zlato.
Jeho hlas byl jako pohlazení. Vstal jsem on držel krabičku se zlatou mašlí. Srdce mi bilo o závod. To je můj muž je můj navždy. Jeho prsty si hrály s mašlí.
Rozvázání a potom otevření krabičky. Na modrém samenu ležel zlatý zapalovač. Colin ho opatrně vyndal. JC naše písma. Colin zašeptal. Moc děkuji je to nádherné.
Žhavý polibek. Lásko nezapomeň žes mi slíbils že přestaneš kouřit. Je to Coline jenom vzpomínka na dnešní den.....
Otevřeli se dveře přinesli výbornou večeři tak jak vždy tento den. Ve váze z křišťálu byla kytice modrých růží v počtu jeho let. Přiťuknutí, drahé víno projelo mým tělem.
Seděli jsme naproti, druhý chod ravioli s Pesto. Zdálo se mi že světla trochu zhasla nebo to je z toho vína?Číšníci přinesli francouzskou zeleninu na páře s omáčkou z lesních plodů a celý tác ryb. Další alkohol...nalil mi do sklenky, neřekl jsem nic a napil jsem se...
Přistoupil ke mě políbil mě ruku. Světla zhasla, jenom osvětlení ze tři svícnů.... Argentinský tango se linulo místností. Zas atmosféra starého Hollywoodu tak jak vždy. On si na to potrpí. Jeho rty se dotkli mých.. Zvu tě k tanci. Skoro jsem se začervenal.Sundal mi sako od smokingu. Já mu rozvázal motýlka. Objal mě... Miluju když spolu tancujem tango.
Chytl můj obličej do rukou. Nikdo neví že jseš v NYC tak se neboj lásko.
Já se vůbec nebojím protože mi to je jedno, chci být s tebou to je pro mě to hlavní. Ruce mi držel pevně, cejtil jsem tep tepny na jeho zápěstí. Až to vše skončí pojedeme do Dublinu na vždy šeptal mi do ucha. Ještě trošku Beruško ano? Věnuj se skotačením na pódiu, trochu se usmívaj na tu Rusku... No no stiskl mě ruku. Argentinský tango mi znělo ještě dlouho v uších. Krmili jsme se navzájem výborným dortem s ananasem. Ten dort jsem speciálně vybral v Irský cukrárně v NYC přes internet. Byl strašně sladkej a sexy. On to věděl že jsem vzrušenej. Ale nedotkl se mě a já jsem prostě nechtěl udělat první krok. Není to můj způsob. Než jsme odešli do svých hotelů. Zašeptal máš doma překvapí. Nevěděl jsem že mi koupil pejska. {konečně} ale zrovna takového????? Pokračování.
YOU ARE READING
C. J. Farrelleto kniha 12
FanfictionDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.