Tys mi kopl do tych pantoflí. Tak si je narovnej ne???? Seděl na kraji postele. Abych ti je nesnědl....
Měl jsem dnes málem neštěstí. Jared rovnal pantofle.
Co?! Teď to říkáš? Ty fakt nejseš normální.
Uvolnilo se lano a málem jsem.... Přišlo to jako blesk z čistého nebe. Ta rána.....
Bylo to několik dní co mě zas chytla ta blbá myšlenka. Z čeho pramenila?
Z urážek? Z ponižování že mám blbý názory a nestojím za nic? To přece slyším roky.
Extra No co jiného Bad Boy. Pokračujeme normálně.
Tak proč? Svítilo mě slunce do očí.
Bylo pořádný hic. Tričko se na mě přímo lepilo. Trochu mě boleli záda ale chtěl jsem se odreagovat trochu.
Měl jsem tušení že někoho má. Nevím proč třeba jsem chyboval. Den předtím se stalo tohle. Byl večír a já byl doma v Los Feliz.
Prostřel jsem k večeři byla Neděle, byli jsme celý den v přírodě v rezervaci u nás nahoře. Držel mě za ruku celou dobu a byl hrozně milý. Procházka, oběd v zastrčený hospůdce....
Dodělal jsem salát. Půjdu se osprchnout. Usmál se na mě moje srdce bušilo v rytmu lásky.
Jseš už hotovej? Neslyší teče voda ze sprchy. Položil jsem chléb na stůl a šel mu to říct.
Coline! Nic. Slyším že teče voda ze sprchy. Skleněné dveře koupelny byli zamlžené. Pootevřel jsem je a slyšel ho že mluví s někým v telefonu.Chybíš mi vím vím musím tě vidět...
Jeho hlas měl sexy tón. Pomalu jsem šel zpátky..... Nasedl jsem do auta a zavolal jsem kamarádům horolezcům že přijedu do hor. Stavil jsem se u mě pro věci.
Bylo mi na nic. Lhář jako vždy!!! Já jsem tak naivní.... Já blbl on touží zas po někom jiném jako vždy!!!!Otočil jsem se bolela mě celá tvář. Nestydíš se??? Tolik pro tebe dělám!!! A ty sis tam uvolnil lano!!!! Jseš normální cvok!!!! No to máte v rodině! Maminka..... Co chtěl říct že přestal??? Bojím se ho zeptat. Konečně si lehl. Svlékl jsem si tričko a pižamový kalhoty.
On se na mě podíval. Beruško co se vlastně stalo? Jeho ruka přejela mé tělo.
Ale nic! Dej mi pokoj a nesahej na mě. Tak proč seš nahý když nechceš abych na tebe sahal?
Chtěl jsem se převléknout to je vše.Pojď ke mě no tak..... Jared se odsunul. Slyšel jsem tě v tom telefonu ve sprše. Colin na něho koukal vyjeven. Co???
A kvůli tomu.... To snad není možný s tebou! Colin popadl mobil. Poslouchej! Cvičím svůj hlas kvůli tomu novému filmu... Chci to slyšet!
Promiň promiň lásko já jsem opravdu strašnej. Pojď. Colin ho objal. Málem jsem udělal blbost. Já vím.....
Povolils lano že? Jared odvrátil hlavu. Ano. Podívej se mi do očí slyšíš!
Jared nevydržel jeho pohled a odvrátil zrak. Necháš mě tady samotného???? Slyšíš!!!! Máme rodinu!!!!
Promiň jsem neomluvitelný. Promiň promiň.... Pověsil se mu kolem krku. Pokračujeme.Extra Další zpěvák.
YOU ARE READING
C. J. Farrelleto kniha 12
FanfictionDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.