💕 Is Perfect. 2.

20 2 1
                                    

Pojď pojď na na vem si ho! Jared mává s chlupatým králíčkem. Podívej jak se snaží on bude chodit už Coline!!!
Henry pojď k tatínkovi. Řekl Colin a zvedl chlapce do náruče. Trochu mě bodlo u srdce. Ale....
Colin políbil Henryho do vlásků. Rychle jsem uhl pohledem ale on to viděl.
Převlíkl jsme dětskou postýlku. Narovnal jsem polštářek.
A hledal jsem tu dětskou osušku ve skříni. Obědnal jsem večeři z bistra. Slyším za mými zády a pohladil mě po vlasech. Ne já už asi půjdu. Tady je, konečně. Políbil mě na krk. Kam bys šel? Šeptal mi do ucha. Máme tady syna ne? Miluje tě vždyť to víš. Jeho polibky byli jak žhavá láva 🌋.
Vzbudil jsem se a byl jsem mokrý durch. Zas prší po okenici stýká déšť. Náš byt... Zapoměl jsem zapnout topení. Vstanu...kolik je hodin? Panebože čtyři. Znovu si lehnu. Přikrývka je příjemně teplá za chvilku bude teplo. Slyším jak pracují radiátory. Nechci naléhat na něho aby přijel ale strašně si to přeju.

Vím že toho má moc

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Vím že toho má moc. Zavřu oči. Co to řekl? Alexander. Ten film... Nikdy nezapomeneme.
Vzbudil mě mobil na nočním stolku. Kouknu se kdo to je, venku už je den. Moje pomocnice. Kolik je hodin asi jsem zaspal. Pane Leto za hodinku máme být ve studiu, nejste v hotelu. Za dvacet minut budu tam a děkuji. Fofrem mažu do koupelny a potom na sebe nahážu oblečení. Dám si skřipec do vlasů. Ta příhoda co jsem viděl ve snu se stala před sedmi lety. Mažu na taxík.
A teď sedím v taxíku a koukám ven. Můj pohled padl na kino Odeon London. Úplně jsem zapomněl!!!! Já blb!!! Slůně 🐘 a premiéra v Londýně a 29.3 v kinech. Přijede?????

Chtěl bych se podívat taky ale vím že by si to nepřál

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Chtěl bych se podívat taky ale vím že by si to nepřál. Nasadím si kapuci od mikiny a zaplatím taxikáři. Před hotelem už stojí má pomocnice s deskama a taškama. Vystoupil jsem z taxíku a nastoupil hned do auta ze studia. Promiň už se to nestane. Vy jste nespal v hotelu že ne? Ne. Řekl jsem ale mè myšlenky byli zas u mého snu. Byl to tak hezký podvečer. Tak dobře zůstanu na večeři když sto objednal. Jarede nechci aby ses cítil nějak odstrčen chlapci jsou to nejdražší co máme oba. Ok. Objali jsme se. Myslel jsem že překážím. Zašeptal jsem a byl jsem strašně dojatý, položil jsem hlavu na jeho rameno chtělo se mi plakat. No tak zlato vše je dobré. Zamknu v hlavě vzpomínky a soustředím se na Morbius.

Zkoušky se dnes protáhli

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zkoušky se dnes protáhli. Jsou tři hodiny a ještě jsme neskončili. Máme přestávku a piju čaj s citrónem. Adria se usmála na mě je skvělá. Ukázala abych si sedl k ní ke stolku. Šel jsem moc se mi nechtělo. Co piješ čaj? Já už třetí kávu. Dneska se spozdíme trochu. Koukla se na Jareda. No to máš pravdu. Jseš úplně jinej.. Jared se, začal smát. Než Morbius?
Ona si zapálila cigaretu. Víš máš nádherný oči, vidím tě poprvé normál. Děkuji Andrio. Víš viděla jsem jenom jednoho s tak krásnýma očima. Jared upil čaj s citrónem. Koho? No šerifa z True Detective2. Jared začal kašlat. Promiň. Je to moc teplý. Řekla jsem něco blbýho? Ale ne.. Jared mávl rukou. Už nás volají. Jdem?

Pokračování

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pokračování.

C. J. Farrelleto kniha 12Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz