Sotva jsem otevÅ™el dveÅ™e vidÃm Maxe pokuÅ™ovat doutnÃk v pÅ™ednÃm stolu. Jeho pohled mÄ› zkoumal,bylo to až nepÅ™Ãjemné. NÄ›co se stalo ale nevÃm co.
Dobrý veÄer. Sedni si můj drahý. Pokýval hlavou Max. Co si dáme? ChceÅ¡ tu Italskou kotletu? Max vzal ze stolu jÃdelnà lÃstek.
Maxi ano dám si tu kotletu se zeleninou.
A drahé vÃno ok? Oh já jenom sklenku. Mám zdravou výživu. Max se na nÄ›ho podÃval opravdu vypadáš velmi dobÅ™e Coline.DÄ›kuji ti drahý pÅ™Ãteli. Cink tak na zdravà a na studio! PÅ™iÅ¥uknutà cink....
Sotva dojedli, Max držel zlatý zapalovaÄ v ruce a zapálil si doutnÃk.
NejlepÅ¡Ã jÃdlo je jenom u nás že? Tak cos mi chtÄ›ls? Vyfoukl kouÅ™.
Colin vzal mobil a podal ho Maxovi.Zamlaskal. Tak co? Růžovka je...... Koukl se na Colina a zmlkl.
Chci ten film! Pro něho.
PoÄkej to si snad dÄ›láš srandu. Max si otÅ™el spocený Äelo ubrouskem. Žádnou srandu si nedÄ›lám.
Chci tu roli pro něho. Tos mi už řekl Coline.
Svůj koncert doprovázà show gay. DÄ›lá mu tam strip nÄ›jaký chlap.... To vidÃm taky.
Je šťastný že? Coline?
Dost Maxi! Colin hodil na stůl kaÅ¡mÃrový ubrousek na stůl.
Uklidni se trochu drahý. Tohle jen tak neprojde drahý, myslÃme že to vÃÅ¡ ne?
VÃm to.
Max si ho změřil pohledem. Ty nÄ›co pÅ™ipravujeÅ¡. A zajÃmá mÄ› co...... Colin si zapálil cigaretu. Každá vÄ›c má hranice a on je pÅ™eÅ¡el.MyslÃm že ta role bude ok Maxi. Colin mrkl na svého spoleÄnÃka.
Ten se zaÄal smát. Bouchl rukama do stolu. Smál se tak že málem spadl ze židle.
No na tebe opravdu nikdo nemá,drahý.
Îœax pozvedl sklenku s drahým vÃnem. Tak aÅ¥ podepÃÅ¡e vÃtám ho znovu u nás! Tak na studio!
Na naÅ¡eho nového Jokera! Ten film Coline bude mÃt velký úspÄ›ch.
Já vÃm možná dostane Oscara.
Max se poÅ¡krábal za uchem Roztahuje nohy každýmu. Coline je to.... COLIN si zapálil cigaretu byl klidný. Já to vÃm můj drahý Maxi. PokraÄujeme
KAMU SEDANG MEMBACA
C. J. Farrelleto kniha 12
Fiksi PenggemarDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.