Někdy si říkám a co když má pravdu? Že jsem divnej. Ať jsem divnej! Hodil malou cestovní kabelu na pás. Je to přece jenom pět hodin. Jsem šťastný!!!!!
Pomalu jdu....
Asi za hodinu po lehkým obědě jsem nechal plout mé myšlenky. Pozval mě řekl že se moc těší až budem spolu.
No zítra má narozeniny moc ho chci vidět. Snad vše dobré bude.
Do Centra prosím řeknu taxikáři který stál před letištěm. Studený vítr mě foukal do vlasů.Mám zajištěný hotel v centru ale předem si chci něco zařídit. Ruch a provoz je velký v NY.
Trochu zpoždění je velký provoz. Taxikář se na mě podíval v zrcátku. To jseš zas ty? Prosím??? Taxikář si zapálil cigaretu.
Tenkrát v Mexiku nevypadals moc ok.
To si mě s někým pletete.
Já si ksichty pamatuji. I když máš tu kapuci vřazenou do ksichtu tak jsem tě poznal. Ty jseš ten gay v tý sukni.
Nevím ale bylo mi najednou divně. Jako kdybych byl v roce 2014.
Byl jsem v centru NY všude plno ruchu a provozu. Rozhlížel jsem se naproti je můj hotel. Rychle jdu k přechodu, nikdo si mě nevšímá nikdo nic neví....
Rychlím krokem přecházím přechod a potom ho vidím na druhé straně v hloučku mladých mužů a hezkých žen jak něco říká. Smích který jsem slyšel, hlasy.... Rychle jsem šel za roch blízkého domu. Nikdo si mě nevšiml. Postavil jsem tašku na zem a opřel jsem se o stěnu domu.
Smích a hovory byli slyšet až sem. Kousl jsem se do rtů a rychle jsem se podíval za roh. Držel dívku kolem pasu a druhou rukou chlapce. Ostatní se smáli. Cejtil jsem lítost. Tak jsem se moc těšil. Sjel jsem na bobek. Na zami byli kamínky oblásky. Slyšel jsem vlny moře. Je to jako by uběhlo staletí. Hraju si oblásky. On leží a opaluje se to je opravdová Láska. Je můj!!!
Seberu tašku ze země a vyjdu za roh. Jdu přímo ke skupině lidí.
Je to jen pár kroků ale dalo mi to zabrat. Když jsem došel nikdo si mě nevšímal. Smích a debata.... Dobrý den! Řekl jsem nahlas. Pokračujeme.
YOU ARE READING
C. J. Farrelleto kniha 12
FanfictionDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.