Tak jak ti proběhl den? Odpočinul sis Jarede? Jedli jsme lehké letní jídlo které se skládalo se zeleniny. Pili jsme minerální vodu a jedli bílý chléb italského typu. Seděli jsme venku kde nikdo nebyl. Tyto dny je město jako po vymření.
Ano odpočinul jsem si děkuji za zeptání. Pohladil jsem ho ale mé myšlenky byli u Studia je to téma které chci vyřešit. Půjdu k sobě abych nepřekážel máš svých starostí až nad hlavu.
Dáme si ovoce? Nečekal jsem na odpověď a vstal jsem od stolu a přinesu kávu. Zlato chci abys zůstal pár dní u nás jestli nemáš práci samozřejmě.
Hm co se stalo u vás Coline? Udloubl jeden hrozen. Já upil kávu a zapálil jsem si cigaretu. Nic jen těžký den. Vidím jeho zkoumavý pohled. Vím že je chytrý několikrát mi i pomohl ale prostě nechci..... Usmál se na mě a jeho oči zářili.
Coline možná že by Joker rád si to rozdal s Batmanem ale to by nemohlo být ve studiu. Koukám na něho dlouhou chvíli. Jeho oblečení ty nekonečné převleky.... Začal jsem se smát tak nahlas že přišla dívka z bistra ven.
Promiňte dvakrát desert. Jaký máte dnes? Anglický puding. Ok. Zasmál jsem se.....
Utrhl jsem hrst hroznů. Coline nechtěl jsem říct nějakou blbost. Ty se mi posmíváš? Colin mávl rukou. Ale vůbec ne zlato máš skvělí nápad. Jak můžeme předvést nyní Tučňáka aby nebyl celý ve studiu? Jared utrhl dva hrozny i se šťopkou. Coline to je ten problém že? Nechtěj točit venku že? Ale ty víš že jenom ve studiu to není ono. Colin si oklepal popel do popelníku. Ano zlato nedovolej nám to škoda. Jared vzal hrozen se štiopkou a dal to na kraj misky. Podívej Coline dobře se podívej když ten hrozen dám na kraj talíře tak spadne ale já ho držím za štiopku a nespadne je ve vzduchu. Koukám se na něho a nemůžu mu uvěřit co říká. Zapálil jsem si další cigáro. Coline promiň možná že to je blbost. Usmál jsem se na něho. Ne zlato je to skvělí líbí se mi to! Je to možný to uskutečnit.......
Šli jsme se trochu projít do vzdáleného lesíka. Chci v tomhle období dávat víc pozor Jarede. Pustil mi ruku. To myslíš tu nemoc? Nebo to myslíš na mě? Sedli jsme si na dřevěnou lavičku nikde nikdo to město je jako po vymření.Ne ne drahý nechci aby ti nikdo ublížil, víš někteří lidé nás prostě nemají rádi. I když..... Jared mě chytl za ruku. Vím lásko mluvil jsem s Ellen... Stiskl jsem mu ruku. Koukl jsem se znovu na scénář před pár dny. Díval se mi do očí. Políbil jsem ho on zavřel oči byl moc sladký.
A co na to říkáš? Je to přece tvoje myšlenka lásko.
YOU ARE READING
C. J. Farrelleto kniha 12
FanfictionDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.