Velmi dobře můžeš být přesně jako on to jsme chtěli ne? No jo ale cejtím se mizerně. Dokážeš to vše pro roli ok? Čekali jsme moc dlouho na to zlato. Já vím!!! Drží mě jenom to cos mi řekl minule. Že jsme dvě duše v jedny? No víš že tě miluju ne? Chci nejlepší výsledek rozumíš? Za každou cenu. Čekali jsme moc dlouho. Jared se nadechl. Dělám co můžu. Už jseš v Paříži? Jo. Coline je to pravda že budeš tady příští měsíc? Colin byl ticho. Nepromluvil. Teď mi to došlo. Panebože..... Polil mě studený pot. To snad nemůže být pravda. Moje hlava, můj mozek, myslím že tohle se mi nemůže nikdy stát. Vím co znamená mít mého drahého po boku při natáčení. True Detective komandoval celý štáb a nemluvím o Alexandru kde málem popadl kameru Oliverovi.
No neměj starost Beruško za chvíli budu u tebe a postarám se hezky o všechno neměj starost ok? O nic se nemusíš starat já já já...... Cejtím tep mého srdce, blbý tušení mě úplně vzalo. To nedopadne moc dobře. Přidržím se stolku protože mi je na omdlnení. Někdo ťuká na dveře. Pošta! Z posledních sil se opřu o stěnu a otevřu dveře. Stál tam mladík z recepce. Je to doporučené a expres, promiňte že ruším.
Klepou se mi ruce ale zvládnu to. To nevadí děkuji moc. Kouknu se na odesílatele a to mě stačilo. Paris
Ještě že jsem si sedl. Otevřu obálku. Ahoj. Jsme spolu v Paříži. Ezra.Extra. Ezra je v Paříži a my máme poplach. Ale..... Pokračujeme normálně.
Bylo to jako blezk z čistého nebe. Zas za mými zády? Ale říkal mi.... Naše rodina... Lhář tak jak vždy!!! Nezmění se nikdy. Kopnu vzteky do židle. Jsem pro smích. Snílek a najivka žiju ve snu.... Lehnu si a chytnu se za vlasy.
Nevěř ničemu co vidíš a slyšíš. Ty slova slyším v mé hlavě. Musím se uklidnit. Do Prčic.....
Co to říká o dětech? Chlapci ho milujou nikdy by ho nevyhodili. Jo to tak skoro rok volno.... Proč to dělá? Nemůžu to pochopit. Jednou řekl že neměl pět let sex??? A se mnou co jako dělá? Cejtím se mizerně... Recepce? Potřebuji doktora....
Dal mi něco na uklidnění a mám odpočívat. Když jsem se zbudil, bylo světlo u dveří.
To jsem asi zapomněl zhasnout. Blbě vidím na dálku, přimhouřìm oči stojí tam někdo? Jsem zblblej z tych léků.Zavřu oči. Cejtím rty na mém čelu. Parfém Dolce Gabbana. Není ti dobře chlapečku hezkej? Začal mě hladit po vlasech. Nezmohl jsem se na slovo. Oči se mi naplnili slzama a stýkali potůčkama.
V duchu jsem si nadával já blb pochyboval jsem o jeho lásce. Jsem neomluvitelný. No no no jsem tady teď na pár dnů tak se o tebe hezky postarám. Coline? WB kdo propustil.... dal mi lehce ruku na pusu. Naklonil se a zašeptal mi do ucha. Ubližoval malým klukům.... Jared se mu podíval hluboko do očí. To je první krok ale potřebuji čas. Colin mu dal ruku na srdce, cejtil jak bije. Obdivuji tě Coline....
Počkej narovnám ti polštářek. Colin nadzvedl polštář. Pod polštářem našel zmuchlaný dopis. Usmál se ty ses bál? Schválně jsme to udělali ty husy z Twitteru psali že jsem s ním. Ale Coline tys říkals že jseš v Paříži. Ha ha ha... Schválně zlato. A já hledal v Google kde se nacházíš. Ezra je herec WB a má svého člověka v Paříži. Vše jsou blbý kecy. Lidi jsou zlý Jarede jsme spolu a to mě jenom zajímá.
Cejtím se hned líp.... Je tu a to je hlavní.Dumbo pokračování.
VOCÊ ESTÁ LENDO
C. J. Farrelleto kniha 12
FanficDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.