Mám vstek že bych se vším praštil. Pověsil jsem sako a kalhoty do skříně. Sklopil jsem hlavu chce se mi křičet, rychle mrkám očima, slzy vsteku a ponížení.
Dnes je hezky cejtím se líp po rozhovoru s naším synem. Jak si to říkám sám pro sebe pyšně. Jsem na procházce v lese. Zhluboka se nadechnu snad je on v pořádku. Nevolá mi nevím proč.
Změnili datum dali 1.10.2021. Ani to asi nebude je slyšet 2022.
Můj Tučniáček. Však jak to skončí tak se uklidní. Jen aby byl vpořadku to je hlavní věc. Sedl jsem si na kmen. Nakreslil jsem obris poslal jsem to na internet. Pozná někdo že ta brada náleží.... Ještě hvězda star a samozřejmě vítěz z Babylonu. Pošlu to......
Kam jedeme Coline? No do Centra na tu snídani ne? Proč taxíkem..... Hele tady se nekouří! Zabručel taxikář. Colin vyhodil cigaretu z okna.Naklonil se a zašeptal mi do ucha. Vidím že se sotva vlečeš lásko. Zastavili jsme u drahého obchodního centra. Nikdy jsem tu nebyl. To bylo poprvé že Colin vytáhl balík peněz. Neřekl jsem nic a možná že to byla ta chyba. Dobře jsem věděl od kaď jsou ty prachy. Ptal jsem se ho několikrát kdo to byli za ty lidi. Odpověď jsem nikdy nedostal. Stáli jsme oba venku před obchodním centrem. Lidí moc nebylo, krásný záhony upravený s květinami všech barev. Přičichnu si k jedny květině je nádherná její žlutá barva je jako barva slunce ☀ uprostřed léta. Po ruce mi leze brouček. Má krásnou barvu takovou zelenou která se leskne v paprsků slunce. Kam pak budeš cestovat broučku? Jarede! Dám si ho na prst. Leť do nebe! Nádherný vysoký palmy...
Přišel ke mě a chytl mě za paži docela to bolelo. Přestaneš dělat tyhle kraviny?! Neřeknu nic přece jsem se jenom zasnil...
V přízemí byla velká skleněná hala. Coffe Breakfast Restaurant.
Nikdy jsme v Dublinu do tak nóbl podniků nechodili.
Sedli jsme si ke stolku blízko skleněného okna.
Bylo pár lidí ve vedlejších stolech. Objednal anglickou snídani pro oba.
Paris naše milované město co mě to chytlo zas dnes? Nezapomenutelný odpoledne po tom všem co se stalo v Mexiku.
Kousnu se do rtů nikdy jsem neměl důkaz. Nikdy to nebylo zřetelné a přitom vím kdo to byli či byl. Napiju se vody sklenka stála na stole kde sedím. Vytáhnu ze šuplíku prášky. Vyklepu si dva do dlaně a rychle je zapiju.
Nevěděl jsem že když jsem se vrátil do Ameriky tahle fotka mě prozradila. Jeho rty na mém krku. Panebože já opravdu zcvoknu!
Musel jsem jít na terasu a lehnout si na lehátko vedle mého bazénu. Cejtím ty léky jak začali působit. Úplně tě oblnou. Před chvílí jsem četl že Tučňák je tajná role že nechtěj nic aby se nikdo dozvěděl. Chtělo se mi křičet musel jsem si sednou. Chytl jsem si obličej do dlaní. A Jokera pohřbili..... Proč proč proč......
Celá hora jídla tak tohle budu jíst ještě k obědu Coline. Usmál se na mě tím svým kouzelným úsměvem a nalil mi džus do sklenky. Potom vzal talířek a dal mi tam z mísi pro dva pořádnou porci vajec a zeleniny se špekem. Víš zlato chtěl bych ti něco říct. Podívám se mu přímo do očí. No v poslední době moc přemýšlím, jeho vidlička nabrala porci vajec.
Copak? V duchu si říkám něco připravuje už je to dlouho co rozeznávám jeho styl řeči či posuňků. Upil kávu. Byl vždy rozhodnej stál si za svým názorem a za svým rozhodnutím a to od roku 1998 bylo snad ještě víc znát. Jeho sny a jeho plány se musejí uskutečnit. Mě se nikdy neptal já jenom následoval. Lžičkou si zamýchal kávu.
No Jarede přemýšlím o koupi bytu v Londýně. Promiň o naší koupi bytu zlato. Polkl jsem na sucho a nalil si čaj s citrónem z konvičky. Můj mozek pracoval na všechny obrátky, to znamená jenom jednu věc. Ty muži netušil jsem že mě budou doprovázet celý život. V duchu se ptám kolik dostal vlastně zaplaceno? Nevadilo mě to nebylo to nic nového děláme to řadu let. Je to přece jen práce.....
Coline to je dobrý nápad do budoucna.Nevím ale moje nová píseň. Lehnu si pohodlně na lehátko. Snažím se začist do knihy. Od fotografa, majitelé porno časopisu jsme došli k velkému studiu.No má drahá polovička to nikdy nepotvrdila. Proč mi tancujou písmenka před očima a má mysl se chce odebrat na události na který chci zapomenout?! Moje nová píseň mluví o tajném vstahu. Nevím proč můj drahý nikdy nereaguje na mé písně.
Těším se jak bude vypadat nový Tučňák. Nechtěl jsem ho nechat v tom Londýně protože jsem měl o něho strach. A samozřejmě mám on si to asi vyložil jinak.
Neměl jsem to zorganizovat byla to moje chyba.
Začetl jsme se do knihy ale....... mé myšlenky se pořád vracejí do roku 1998 co se tam přihodilo že mě to tam tak táhne?
No tak utíká no a? Musí trénovat. Colin se dívá z hotelové haly na Batmana který dělal Joking. Nenatačíme ale připravujeme se to je vše Maxi. Děláme zkoušky, kostýmů masek make-up a tak je tu práce až nad hlavu. Ne nespím pět kafí jsem vypil od rána. Můj úkol je jasný a ten splním za každou cenu Maxi a ty to víš.
Vím to a proto seš tam
drahý. Tak dík za poklonu Maxi. Colin si posedl v koženém křesle v kanceláři ve studiu WB v Londýně.
Velký Šéf je spokojen.
To jsem jenom rád příteli. Colin položil telefon a zapálil si cigaretu.Je čas vzít telefon mé drahé polovičce.....
Z krabice jsem vyndával saláty a potraviny které jsem si objednal v super marketu. Nevím proč tyto dny myslím na rok 1998. To party? Nevím do dneška co se tam stalo.
V tom obchodním centru se stalo něco zajímavého na co jsem tenkrát nebral důraz. Ale dnes to vidím jasně.
Nandal jsem porce salátů do plastických krabiček. Zavřel jsem víčka.
Co budu dnes dělat? Mohl bych se podívat odpoledne do nového domu. Uvidím jak se budu cítit někdy odpoledne se mi nechce vůbec chodit jen tak ležím na lehátku na terase a přemýšlím a přemýšlím......... POKRAČUJEME
YOU ARE READING
C. J. Farrelleto kniha 12
FanfictionDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.