Koukám na maminku jak sází do hlíny květiny. Klobouk ji chrání před slunečními paprsky. Ohlédla se a podívala se na mě usmála se.... Co ty tady? Nemáš být v horách? Položila lopatku na zem. No měl jsem cestu tak jsem se stavil. Počkej půjdu si umýt ruce, zůstaneš na večeři?
Chytl jsem ji za paži mami počkej. Copak je?
Mohli bysme si zajet do centra na večeři, jestli bys chtěla. Otřela si ruce do utěrky co ležela na lavičce.
A co tak najednou? Pojď půjdeme na verandu.
Mám čerstvou lemonádu přinesla karafu s limčou. Ledy naráželi na skleněnou stěnu. Jared seděl v houpacím křesle na verandě. Tento zvuk mu připomínal dětská léta......
Colin položil telefon na stůl. Proč ty všechny dívky vypadají jako pejskové vedle něho? Takový herecký talent! Ani za ruku ji nevzal! Kdo tomuhle může uvěřit! A to konečný video? Jde s matkou a ona cupitá v zadu! On opravdu je k ničemu! To já já já...... Otevřel šuplík v pracovně, bílý prášek..... Ne teď musím se soustředit. Dal to znovu na místo. Škoda Fabiánovi snahy. Já který předvedu představení i s líbáním v autě. Panebože může být někdo tak......
Klid. Colin se zaposlouchat do bicích hodin. Jedna dva tři vteřiny utíkají. Čas jsou peníze.
Zítra zveřejní můj nový film. Má někdo problém s mou slávou? Začal se smát....Pomalu ale jistě se blížím k cíli, sklenka na stole, křišťálové dózy, alhohol.... Svícny krb.... Vůně sexu a mužského smíchu. Kubánské doutníky a kouř který stoupal ke stropu.
Tiché rozhovory, vzdychy slasti. Líbí se ti tady? Rozkošné že? Jeho ruka mě stiskla. Podívej se na toho chlapce. Kolik mu může být 18?
Zaženu vzpomínky a otevřu desky čas na účty!
Vrátili jsme se k mamince domů. Koukám jak zapadá slunce za hory. Maminka dává květiny do vázy. Co jsme se vrátili neřekla slovo.
Mami tak já už půjdu.
Podívala se na mě tím svým pronikavým pohledem. Proč to děláš? Jarede? Nikdo přece tě nemůže donutit dělat něco tak laciného! Ty přece máš svého člověka. Není to tak?
Ano mami máš pravdu. Už se to nestane. Tak já už půjdu chci být za světla doma.
Hm... On odjede ne? Nebo už odjel? Jared se usmál pohladil ji po ruce. Ty sleduješ jeho filmy? Usmála se a to byl hřejivý úsměv. Někdy se dívám na jeho filmy je skvělí herec. Chytla ho za ruce. Je na tebe hodný?JE TO TAK JAKS SIS VŽDY PŘÁL? Na poslední větu dala zvláštní důraz. No?
Ano vše je tak jak jsem si vždy přál. Žijeme jeden sen......
Neozval se a já věděl že není spokojen. Zas jsem to zvoral. Uvidím ho vůbec než odjede? To je ve hvězdách. Zavírají se mi oči když řídím. Měl bych zastavit a odpočinout si ale něco mě táhne domů. Celý internetový svět je plný Batmanu, bude to trhák. Chci ho ještě jednou vidět než odjede!Rychle zabočím doleva ukazoval psal San F.
Prostě jsem blázen a bláznivě zamilovaný to je vše. Mé srdce po něm prahne a já mu náležím. Ať se stane co se stát má!
Colin postavil zavazadla na terasu. Za chvíli má přijed auto který ho odveze na letiště.
Snažil se necejtit ten blbý pocit ho vidět. Je to jako nemoc,touha po něm. Vždyť je to má rodina můj muž, moje nejdražší bytost na světě! Cejtím že ho musím vidět za každou cenu.Extra opravdu nikdy nevíš co se může stát.
Sedl do auta a sledoval řidiče který dával zavazadla do kufru auta. Jeho myšlenky se ubraly spoustu let do minulosti. Nevím ani proč na to myslím. Ani nevím jestli Jared si to vůbec pamatuje.
Pane to je vše? Colin rychle vyšel z auta podíval se do kufru auta. No počkej ještě jedno zavazadlo chybí.
Za minutu jsem tady.
Žádnej problém pane máme ještě dost času.
Colin se usmál poplácal ho po ramenou. Dobře to říkám že jseš nejlepší řidič u nás.
Colin odemkl hlavní dveře.Extra Přesně tak. Jarede že? Pokračujeme normálně.
Tak jedem! No mám nějak moc zavazadel ale jsou tam naši tak budem v kontaktu..... Podal koženou tašku řidiči. Jedem!
Ještě deset minut! Chci ho moc vidět než odjedu. Jared zabočil u rozhledny......pokračujeme
ESTÁS LEYENDO
C. J. Farrelleto kniha 12
FanficDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.