Čelo měl opřený o studený sklo okna, sledoval kapky deště jak stýkají. Myšlenky jen tak poletovali jeho hlavou.
Tak přestaň přemýšlet už Jarede. Sedla si do křesla a skřížila své dlouhé nohy. Nalila si kávu z konvičky. Dáš si čajík?
Ne nic nechci. Ona vstala a šla k němu, objala ho ze zadu kolem krku.Co se stalo zlato? Ale nic se nestalo. Ona ho pohladila po dlouhých černých vlasech. Lžeš jak tiskne. On se rychle obrátil a držel její ruce ve svých. Ne prostě nezasloužil jsem si deset minut.
Co?!Ale nic! Mávl rukou. Budu muset už jít.
Jarede? On to neviděl????? Neviděl to řekl smutně. To si děláš snad srandu!!!Ne jsem si jistej že to neviděl!!!!! Já jsem to objednal od Alessandra ale on si toho nevšiml!!!!
Počkej uklidni se trochu. Emily mu nalila čaj. Ne tomu nevěřím že to neviděl to je hloupost.
Myslím že to viděl moc dobře. Co sis nezasloužíš?
Nic musím už jít do hotelu za chvilku přijedou.... Počkej počkej ty teda neodjedeš jaks chtěls? Pokrčil rameny nevím jestli pojedu mám zajištěnou letenku na 11. Ale nějak se mi vůbec nechce domů.
Její zkoumavý pohled byl jak rengenový snímek. Myslela jsem si že jsme přátelé. Nemáš mi opravdu co říct? Sklopil oči. Usmíval se ironicky jenom mě viděl. Dal si masku na obličej. Udělali jsme pár fotek. Řekl závidím ti....
Ona se začala smát, její hlas zaplnil celý jejich Londýnský byt. Řekl ti to jasně zlato!!!!! Tak nad čím pořád bádáš?
Odjedeš? Asi ne. Políbil ji na tvář ona ho pohladila. Můj princ....
Máš ale volno 12. a je Den Matek. Neměla by maminka radost? On se usmál, nádherný úsměv a zasněnè oči. Jarede bude mít děti..... Psssss já to vím ale nevím jestli mě tam bude chtít.Nech ty řeči a udělej to počem touží tvé srdce. Musím jít. Kdy tě uvidím? Prstama vzal její pramínek vlasů. Colin má pravdu jseš krásná.... Pokračujeme.
YOU ARE READING
C. J. Farrelleto kniha 12
FanfictionDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.