Počkej jak to myslíš Coline! Konec přestávky!!! Všichni na svá místa! Netahej do naších věcí Emily, stokrát to opakuji. Šel jsem trochu stranou. Nebylo mě dobře to je vše. Byli jsme na snídani u mě v hotelu a... Skočil mě do řeči. Beruno to si pohovoříme.... Dobře musím jít volají mě. Hodně štěstí s tvou premiérou. Dík a zavřel telefon. Ona mu to řekla....
Znám ten tón jeho hlasu. Nechtěl jsem aby to věděl.. Morbius na číslo 1 začínáme!!!!Uložím to do mé hlavy. Jsem Řek a procházím se po Athénách....
Po třech hodinách sedím v zahrádce v mém hotelu. Chtěl bych jít do našeho bytu ale bojím se jsou tu paparazzi.
Sundám si čepičku a dám jí na stůl je nádherný den. Najedl jsem se a teď piju čaj. Koupil jsem si novou knihu chtěl bych si potom trochu číst.Extra a v Londýně bude Hephaestion.
...... Pokračujeme normálně. Zazvolin mi mobil 📱 neznámí číslo. To budou zas ti blbci paparazzi.
Emma položila mobil na stůl v kanceláři. Tak myslím že zde to je víc soukromé. Nezvedá to.
Však on to zvedne. Tak je čas aby jste se mi představila. Mladá... PANÍ primářko.....
Emily jsem jeho kamarádka. Emma si nasadila brýle. Koukla se do desek. Oba potřebují pomoc. Co??? To...Ano byli zde oba. Nepoznala bych je kdybi přešli kolem......Extra. Premiéra včera v L.A.byla nádherná.
Všude za Colinem WB.Taky hezký rozhovor od Stevena zajímavé.
No a zde jsme u Ellen. Rodinná přítelkyně. Tak sladkej..... OH...
Tak to bez komentáře. Pokračujeme normálně.
Sleduji jeho premiéru. V duchu si přeji... ale to je jenom sen.
Coline? Moc se mi líbila ta premiéra.
Bylo hezký žes vzal chlapce. No.... Zlato děkuji, nemůžu mluvit jsem na letišti v Tokyu. Mám zítra premiéru. Neřekls mi nic. No myslím že to není tvoje věc. Byl jsem pár vteřin ticho. Než jsem si vůbec uvědomil co říká.
Slyším dobře nebo jsem se přeslechl ?
Tys řekl že to není moje věc? Slyším hluk letiště. Coline? Co??? Nic takového jsem neřekl lásko. To asi jsem blbě slyšel přes ten hluk. Je opravdu v Japonsku? Premiéra je až zítra... Nechci tě zdržovat. Ne ne Jarede šel jsem stranou. Co ten Řek vše dobrý? Jo dělám co můžu. To je dobře. To cos říkal v rozhovoru se Stevenem.... Byl chvilku ticho. Ano Jarede? Tyto slova může říct jen Velký herec jako ty.Tys to pochopil. Děkuji moc. Jared slyšel v jeho hlase něco co roky neslyšel. Neděkuj mi je to pravda. Musím končit... Já vím. Líbám tě tam kde tobě se to líbí nejvíc. Jaredem projelo vzrušení jako blesk. Pokračujeme.
VOCÊ ESTÁ LENDO
C. J. Farrelleto kniha 12
FanficDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.