To si snad děláš srandu ne? Emily kouká na papír který ji podal Jared. Tys to vzal tomu Johnovi Williams! Ne Jarede s tím vůbec nesouhlasím! Je to riskantní a nebezpečné. Je to až za týden poslední letadlo WB.Je to pro lidi ze štábu. Emily já ho tam nenechám.
Počkej počkej on ti řekl že se nevrátí? Co tam jako chce dělat?Ten Williams šel udělat
tu kávu do kuchyně a já sedím na staromódním kanapi. Slyším že někomu bere telefon. No jo už to hlásí hyena jedna. Můj pohled padl na starý bufet plný prkotin. Rychle vstanu a popadnu nějaký desky. Kávovar kape slyším jak přípravuje hrky. Rychle otevřu desky a vidím mé jméno. Je mi to fuk. Chceš cukr? Zavolal z kuchyně.
Ne ne nesladím děkuji.
Na kolena pod stůl si dám desky a rychle je otevřu netuším že jsou to stejné desky který viděl nedávno Colin. Na jedny straně jsem napsaný já na to s prominutím ser.... A potom papír s Londýnem ten popadnu a strčím do kapsy. Desky hodím rychlosti blesku na bufet. V ten moment vpadl John do dveří, držel tác s kávou. Co tohle je za člověka? Má něco co mě odpuzuje. Celá ta sebranka je prašivá. Ale tenhle člověk je prostě....
Emily si stoupla a urovnala si sukni její drahé lodičky se zabořili do hlíny. Jared seděl na lavičce a díval se na listí které se pohybovalo ve větru.Extra Tato fotka se mi moc líbí. Pokračujeme normálně.
Rychle se otočila vytáhla z drahé kabelky asi to byl krokodýl kožené rukavice a začala je navlékat. Tak zlato teď mi slíbíš že nic takového nepodnikneš. Jinak budu nucena zakročit. Nasadila si brýle Chanel. A daleko od toho Johna Williamse. Otočila se a sedla do auta....... Bylo mi najednou smutno......
Zastav!!!! Začal mi sahat na volant. Přestaň uklindi se blázne jeden tam je parking 500m. Přestal a koukal z okna. Sotva jsem zastavil rychle otevřel dveře a utíkal stranou. Není mu dobře a vyzvracel se vzal jsem čistící ubrousky abych mu pomohl, naproti vidím menší kiok tak jsem koupil vodu abych ho umyl. Něco mi dali a udělalo se mi špatně. Promiň...... Pssss vše bude ok. Umyl jsem ho. Jarede? Hm.... Šel si sednout do auta. Já jsem tam přece byl s tebou........
Tak ještě tuhle tašku ze supermarketu. Zásoby na karantinu. Pár fotek pro fans pozdravy drahé přítelkyni Ellen na internetu.
Dívám se na bazén a v mé mysli je jenom on.
Z jednoho pokoje do druhého dva filmy jsem viděl. Napustil jsem si vanu nandal jsem pěnu z růží. Na telefon neodpovídá to je kvůli tomu Williamsovi. Zlobí se.....
Myšlenky letí do minulosti.... Relax v teplý koupeli to je ono. Už je to lepší? Vykoupal mě a vysušil mi vlasy. Bolí tě to? Měl starost o mě v očích. Je zajímavé že on osobně to bere že vše je úplně normální i když jde s deseti chlapy.
Přejel mi záda rukou.
Nic mě nebolí dej mi pokoj. Zahalím se do usušky a lehl jsem si do postele. Nevěděl jsem že za pár měsíců se rozejdem a mě to bude stát zdraví. A že to byli všichni velcí pánové z velkého studia.....
Sradna musí být popcorn, film, fans a Twitter. První fotka kterou jsem poslal myslím že má velký symbol. Můžu se smát a dělat jako by nic ale mé myšlenky jsou v Londýně. Jak se tam jen dostat? Aby nikdo nic nevěděl a hlavně Emily. A teď už nemůžu ani tím letadlem WB......
Panebože proč nezvedá ten telefon?! Jestli se mu něco stane tak si to neodpustím. Hodil mísu s popcornem na zem.
Hlídač mi podržel dveře. Můžeš zamknout už jsem skončil. Pane zítra v kolik hodin přijdete? Asi ve tři neříkali že bude to jednání? Budete informován pane. Váš taxi už čeká.....
Zapálil si cigaretu a vyfoukl kouř oknem. Zastav chci se projít. Colin přešel silnici a opřel se o roh domu.Byla už tma. Já on a minulost! Nezvedám telefon protože prostě nechci s ním mluvit. Cpe se do věcí kolem Williamse a nás všech.
Pižamo si nevezmeš? Ten ručník je mokrý. Dej mi pokoj. Obrátil se na bok a zavřel oči. Nechal jsem ho a napustil jsem si vanu. Voda byla příjemná a mé tělo se trochu uvolnilo. Má paže mě bolí mám tam ohromnou modřinu ale myslím že to stálo za to.......
Nejsou letadla nemůžu se dostat do Londýna, kromě letadla který odletí za pár dní. A kterým bohužel nemůžu letět. Sedím doma a jsem úplně bezmocný. Jestli stratím jeho tak nemá smysl žít.
Pokračujeme
ESTÁS LEYENDO
C. J. Farrelleto kniha 12
FanficDen, týden, měsíc a rok. A my jsme zde a vy dva to víte.