Kapky Naděje 64.

39 0 0
                                    

Byl jsem zabrán do studování spisů kolem toho filmu. Měl jsem nohy

natažené na psacím stole. Matt seděl na proti. Hezký boty. To jsou lakovky? Prosim tě Coline to je styl 20 let?
Colin se podíval na svého režiséra a zapálil si cigaretu, bylo 10. 3. 2020.
Ne to jsou originální boty z roku 1915. Matt se podíval znovu na ty boty. To myslíš vážně? Tos koupil tady v Londýně?
Ano. No nic podíváme se trochu tady na tohle. Colin mu ukázal nějaký papíry. Já to vím Coline ten rozpočet je v pořádku. Podepsal jsem vše. Ještě tady prosím. Colin mu podal plnící pero. Matt držel plnící pero. A kroutil hlavou. Nevím proč vy všichni ze studia si potrpíte na tyhle věci. Colin se usmál......

Sedl si ke stolku s tácem plný studených obložených housek a piv. Nesedneš si to budeš jíst ve stoje?
Nekoupils mi džus. Panebože proč on je takovej...otevřel jsem pivko a nalil si do sklenky. Tak se napij piva nic se ti nestane!
Do Pr.... Stahuje si rukávy a kousá se do rtů. Co je zas? Tak si už kecni na tu židli! Zvýšil jsem trochu hlas a lidé od vedlejšího stolu se otočili. V tu ránu mě to napadlo. Zlato počkej půjdu pro sáček a vezmeme si to domů ok? Přikývl a já šel k prodavačce. Dvojitý orang džus a ještě dva saláty vezmem si to vše domů. Děkuji řekl mi on a upil džus. Promiň nechtěl jsem Jarede..... To nic to přejde. Usmál se na mě......

Den jako druhý. Nic nového. Po mé návštěvě v San Feliz nic nového. Už nemám strach o něho ale opravdovou hrůzu! Jsem na nervy někdy se mi klepou ruce z ničeho nic a láduju se práškama.
Moje nálada je špatná akorát s fans se trochu rozptýlím. Nevidím jeho a nevidím chlapce. Jsem sám a samota je v každým koutě tohoto domu. V noci nemůžu spát protože přemýšlím jak se dostat do Londýna. A to je téma i ve dne v mè hlavě.
Je odpoledne kolem čtvrté hodině. Jen tak sedím na kanapi s kytarou. Když ohnu hlavu směrem dolů abych viděl na struny cejtím jak mě začala bolet hlava. Šel jsem si udělat trochu kávy kterou obyčejně nepiju. Vidím jak espresso kape.

Pára vstoupá

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Pára vstoupá..... Napiju se kávy znovu jsem si vše prošel hlavou. Otevřu okenice a sednu si s kávou na lehátko.
Podívám se na mobil kolik je hodin. Pošlu pár fotek co jsem nadělal před pár dny je jich třicet tak když to nebude stačit udělám další. Další dám film na který se budu dívat s fans. Nadechnu se z hluboka. Teď nebo nikdy!!!!!!!!!!
Zabouchl jsem hlavní dveře jen tak v teplacích a triku jsem sedl do svého auta. Kulich vražený že sotva vidím a roušku. Tak teď mě opravdu nikdo nepozná....
Za pouhých 20 minutách jsem byl v LOS Feliz. Zaparkoval jsem z kraje. Nikde nikdo všichni seděj doma. Větřík zavál vůně lesa byla moc příjemná.
Šel jsem pěšky k našemu domu. Vidím na křižovatce Starbucks. Miluje to tady......
Dám si kapuci z černé mikiny na hlavu. Jdu rychlím krokem abych přešel přechod. Nemá to smysl jsem rozhodnut!!!!! Zatknu pěsti. Přešel jsem okolo našeho Bistra a budu u cukrárny. Nemá smysl o tom znovu a znovu přemýšlet!!!! Za deset minut jsem u našeho domu. Nic se zde nezměnilo od mé poslední návštěvě.
Udělám fotku v chodbě je 8.4.2020. Pošlu to na internet. Pozná to někdo?
Svléknu se a napustím si vanu. Deset minut vypnu všechny mé myšlenky. Potřebuji být naprosto klidný. Vůně pěny z růží je uklidňující. Už nemůžu ucouvnout!!!!!! Utřu si ruce do ručníku a najdu číslo které hledám. Dobrý večer. Potřeboval bych limuzínu, tak za hodinu na tuto adresu.......
Vysuším si pečlivě mè dlouhé vlasy a hodím na sebe bílý froté župan. Mám vše promyšlené už není čas pochybovat. Každý, můj krok a můj pohyb je promyšlen do puntíku. V ruce mám jeho těžký Italský parfém D. G. Otevřu ho a bylo to jako by stál vedle mě...... Dám si parfém po celém mém těle. Můj úšklebek byl v zrcadle.
Je ještě čas abych ucouvl... Ne jsem rozhodnut!!!
Lehnu si na naší postel. Natáhnu si nohy vezmu si mobil pošlu videa Twittery na ten film. Pár mejch fotek a videí co jsem udělal zde minule. Skontroluju to vše ok. Ten pejsek říká to co nyní cejtím. Kouká do mé duše.
Ne nenechám ho tam! Rychle vstanu a otevřu ohromnou skříň co máme v ložnici. Je to přece otázka pár hodin.... Pokračujeme

C. J. Farrelleto kniha 12Donde viven las historias. Descúbrelo ahora