Autobuzul se opreste in fata unui gard imens.Copii de toate varstale topaie veseli,gata sa coboare si sa exploreze locatia.
Eu,in schimb,prefer sa raman aici,pana cand tabara se va incheia.O voce feminina,dar groasa,instaureaza linistea in autobuz.Inspir,gata sa intru in iad.
-Cred ca stiti deja ce urmeaza sa faceti vara aceasta,deci nu trebuie sa va mai explic.In fata autocarului va veti strange in ordine,dupa varste,de la 7 la 18 ani.Fiecare grupa se va duce la coordonatorul sau,fara sa ii deranjeze pe ceilalti.Acum,speram sa va distrati.
Inghit in sec.E prima data cand merg in tabara,iar asta ma face sa fiu putin speriata.
Ma ridic de pe scaunul ce mi-a fost gazda in drumul meu din Londra pana in apropierea orasului Oxford.Cobor incet,analizand fiecare parte a gardului ce ar putea trada ceea ce ar putea fi in spatele sau.
Privesc in stanga mea si vad o mare de autobuze galbene,pline de copii voiosi.Cand au ajuns toate?
Vad mai multi pusti de varsta mea intr-un loc mai retras,asa ca ma indrept spre ei.In timp ce ma apropii de ei,susotesc ceva,apoi rad nebuneste.
-Aliniati-va!se aude o voce barbateasca,puternica.
Fara alte comentarii,marea de adolescenti se transforma in randuri ordonate.
-Pentru inceput,bun venit in tabara.Timp de trei luni,veti trai fara orice fel de tehnologie,de la telefoane la alte chestii pe care sunteti obsedati sa le folositi.
Nu stiu de ce,dar barbatul se uita la adolescentii ce alcatuiesc grupul in care ma aflu si eu.
-Revenind,spune,va fi o vara pe care speram ca o veti aprecia.
Isi drege vocea,cu un huruit puternic.
-Fiecare grupa va avea cate un coordonator,iar in functie de varsta,activitatile vor fi diversificate,de la curse de viteza,la tras cu arma.Acum,fiecare grup la coordonatorul sau.Succes!
"Tras cu arma?Ce-i aici?Pregatire pentru armata?"
Las la o parte toate intrebarile ce-mi bantuie prin minte legate de ceea ce va urma.
-Cei cu varste cuprinse intre 16 si 18 ani sa vina aici,se aude vocea unui barbat,o voce groasa,intimidanta.
Ma indrept spre locul de unde s-a auzit vocea acum cateva secunde.Se pare ca mare parte din participantii acestei tabere au intre 16 si 18 ani,pentru ca restul grupurilor s-au imputinat.
-Ok,eu sunt Zac,coordonatorul vostru in urmatoarele luni.Eu voi stabili urmatoarele voastre activitati,iar daca aveti vreo nelamurire,ma puteti intreba.Activitatile voastre vor incepe de maine,de la ora 7:30,prima fiind trasul cu arma.In fiecare saptamana vom face o activitate noua,iar la sfarsitul lunii aptitudinile voastre vor fi testate,noi evaluand evolutia voastra.La sfarsitul verii,participantii cu cele mai mari punctaje vor fi premiati.
Ne arunca o ultima privire,apoi ne intoarce spatele si pleaca.
Toti pustii isi arunca priviri uimite.Una din fetele mai retrase din grup se aptopie de mine.
-Hei,mi se adreseaza ea.Eu sunt Lizzie.
Imi zambeste prieteneste.Ii intorc zambetul.
-Eu sunt Victoria.
Mijeste ochii la mine.Nu stiu de ce,dar ma macina modul in care ma priveste.
Portile imense din fier se deschid cu un scartait enervant.In fata noastra apare o imagine impresionanta.Cabanute,o portiune imensa de gazon,sala de mese si terenuri in aer liber amenajate pentru activitatile noastre,cum ar fi tintele pentru trasul cu arma.
CITEȘTI
Tabăra
Teen Fiction"Fiecare sentiment, de la durere la fericire, de la agonie la extaz, îmi aduce aminte de el. Numai Dumnezeu știe cât de mult îl iubesc și cât de mult vreau să îl simt." Victoria (Shailene Woodley) ajunge într-o tabără de vară obligată de mama ei, cu...