VII-O sa ti-o intorc,cu varf si indesat

2.9K 147 4
                                    

Acum doua zile i-am refuzat propunerea lui Zac,crezand ca nu e o idee tocmai buna sa stau cu ei.Dar acum,regret ca n-am acceptat.De doua zile incoace ma tot intreb de ce a facut asta,de ce m-a chemat cu ei.Dar firul gandurilor imi este rupt de Becca si Mike,care-mi striga numele :

-Victoria,tu urmezi.

Ma duc si iau un arc de pe masa.Imi indrept corpul nouazeci de grade,dar fata imi ramane orientata spre tinta.Trag de coarda,iar sageata o ia la goana spre tinta.Varful ei strapunge capita de fan patrata fix in mijloc.Zambesc,si ma indepartez de locul din care am tintit.Bat palma cu Lizzie si Becca,iar Mike ma imbratiseaza.Am inceput sa ma atasez de el.Este o persoana calda,cu o inima mare,o persoana de care te atasezi imediat.Il iubesc...dar nu in felul acela.Ca pe un frate mai mare,ca pe cineva cu care am trait toata viata.

Ca si cum as fi fost avertizata,imi intorc privirea in stanga mea.Amber imi arunca priviri fulgeratoare,asemenea sagetilor otravite care te omoara intr-o secunda daca te ating.O sfidez,bine-nteles.Caracterul imi interzice sa ma las mai prejos de ea,asa ca nu intorc privirea pana nu o intoarce ea prima.Zambesc.Gustul victoriei este amar,dar savuros.

-Ai face bine sa nu o mai sfidezi asa,ma atentioneaza Lizzie.Ultima fata care a facut asta,la sfarsitul taberei a plecat cu un picior rupt.Amber insista ca s-a impiedicat,dar toti stim adevarata poveste.

In timp ce ea vorbeste,eu imi intorc privirea spre Amber.Cand ma observa,imi zambeste cu superioritate,ca si cum deja mi-ar planui moartea.

-De ce a facut asta?

-Il placea pe Zac.Amber a avertizat-o sa stea departe,dar acea fata nu s-a lasat.A continuat sa se dea la el,ba chiar sa incerce sa petreaca timp cu el.O sfida pe cea care ii era prietena,iar Amber i-a aratat de ce sa nu mai faca asta.

-Fata asta ar putea fi o criminala in serie,nu gluma.

-O data a rupt aripile unui fluture,apoi capul si dupa a calcat in picioare ce-a ramas.Nu vreau sa-mi imaginez ce-ar putea sa-i faca unui om.

Deja o vad in fata ochilor pe Amber strangulandu-ma fara niciun motiv.Adica,eu n-am facut nimic,nu simt nicio atractie pentru Zac.Nu zic ca nu are niste ochi superbi,de un caprui intens asemenea ciocolatei,in care te poti pierde usor sau ca nu-mi place accentul sau,un accent specific britanic,pe care eu nu il am multumita provenientei mele californiene.Si totusi,as putea sa ma indoiesc de ceea ce am zis inainte.

-Au!

Tipatul subtire imi zgarie timpanul,facandu-ma sa tresar.Inca nu stiu al cui a fost tipatul,dar pot paria ca acum nu se simte cel mai bine.

-Amber,esti bine?o intreaba Adam.

Ea isi freaca pantalonii ei fitosi de praf si baiguie ceva.

-Da,nu conteaza.

A incercat sa mearga,dar schiopata cu piciorul drept.

-Sa te ajutam?intreaba mai multi baieti.

Ca si un facut,exact atunci il observ pe Zac,care se incrunta imediat cum vede marea de baieti ce se ingramadesc s-o ajute pe Amber.

-O ajut eu.

Vocea groasa a lui Zac i-a facut pe ceilalti sa inlemneasca.Se uita la Amber,apoi la mine,si dupa din nou la Amber.

-Adam,termini tu,nu?

-Sigur,amice.

Zac iese de pe teren,cu Amber aproape cocotata in carca lui.

-Puteti sa plecati.Activitatea s-a terminat.Valea!

Becca si Lizzie isi dau ochii peste cap la unison,iar Mike vine la mine si ma cuprinde de brat.

-Am ajuns sa cred ca telepatia merge,zice Becca.

Lizzie si Mike rad,dar eu intreb:

-Nu-mi zice!Ti-ai dorit sa cada,si exact atunci a cazut?intreb sarcastica.

-Exact.Cum ziceam,cred tot mai mult in teoria telepatiei.Sa testam.Vic,gandeste-te la ceva.

-Ok.

-Asa!Stiam eu ca ma iubesti,zice ea serioasa,totusi o moaca asemanatoare a unui copil in dimineata de Craciun ,care a gasit,culmea,un ponei sub brad.

-Mama!Chiar...nu merge,spun razand.

Mike si Lizzie rad,un ras destul de isteric.

-Mi-ai ranit sentimentele,spune ea,in timp ce-si sterge cateva lacrimi imaginare de pe obraji.

Ne pufneste rasul pe toti patru,iar in scurt timp hohotim cu totii,atragand asupra noastra mai multe priviri.

Cand trecem prin dreptul cabanei lui Lizzie,care intamplator este si a lui Amber,aud mai multe cuvinte dure spuse pe rand de Zac si Amber.

-Nu vezi?Pustoaica aia se da la tine,Zac!

-Si care ar fi problema?

Lizzie ma trage de maneca bluzei pentru a inainta,dar eu ma prefac ca mi s-a dezlegat siretul si o mint ca o sa-i prind din urma.

-Zac,nu cred ca intelegi.Nu te pot lasa cu oricine.

-Amber,sunt major,sunt vaccinat si nu cred ca tu esti maica-mea sa-mi zici ce sa fac si ce nu,bine?

Ii aud pasii indreptandu-se spre usa si strigatele lui Amber care ii spun sa nu faca vreo gresala,iar eu ma ridic si o iau la fuga.

-Amber,Amber,Amber,o sa ti-o intorc cu varf si indesat,spun mai mult pentru mine.

Vorbele ei ma revoltau.Daca eu chiar simteam ceva pentru Zac,cred ca eram in stare sa i-o spun si eu."Sa nu faci vreo greseala".Vorbele ei imi bantuie mintea.Si ce greseala ar face?Chiar daca eu il placeam si i-o ziceam,nu cred ca ar fi zis altceva in afara ca sunt nebuna si ca nu se uita el la mine.Asa ca...nu cred ca ar face vreo greseala.

-Unde ai fost?ma intreaba Mike in timp ce ii prind din urma.

-Mi s-a dezlegat siretul si pana l-am legat eu voi ati ajuns departe.

-Aha.

-Hai sa mergem sa mancam ceva.

                              ***

-Chiar a zis asta?ma intreaba Lizzie.

Stam toti,pe ambele paturi din cabana mea,uitandu-ne unii la altii.

-Da,Lizzie,ii raspund.

-Si tu?I-ai spus ceva cand a iesit din cabana?ma intreaba Mike.

-Nu,cand el a iesit in aleea principala eu eram deja aproape de voi,ii spun.

Ma priveste pe mine,fix,apoi isi priveste ceasul.

-E ora cinei.Sa mergem!exclama Becca.

-Mergeti voi.Venim si noi in curand spune Lizzie.

-Bine,spune Mike in timp ce iese.Privirea lui e calda.

-Ok,acum ca au plecat,trebuie sa te intreb ceva.Tu chiar...il placi pe Zac?

-Nu...cred.Lizzie,n-ar trebui sa dai pasare unor chestii ca astea.Daca o sa se intample,iti zic.Nu fi paranoica.

-Nu sunt.Doar ca nu vreau sa patesti asemenea Larei.

-Nu-ti face griji,bine?

Imi zambeste aprobator,apoi iesim amandoua brat la brat si alergam pana ii prindem din urma pe ceilalti.

---------------------------------------------------------

Hei!Scuzati-mi lipsa,dar acum am niste probleme legate de scoala (mai exact fizica si geometrie) si sunt implicata in alt proiect alaturi de prietene mea @Luulovegreen plus unul numai al meu.Nu stiu daca vreunul va fi publicat,dar am lucrat ceva mai mult la cel ce-mi apartine exclusiv mie.Am decis,voi pastra cartea aceasta si o voi termina,chiar daca nu stiu sa estimez un anume timp,nu pot da un numar exact de zile,saptamani,luni chiar ani,dar o voi termina.

TabăraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum