Ne strangem in centrul taberei,unde are loc focul de tabara dupa ce o sa ne fie testate aptitudinile.Ne asezam in jurul focului care mocneste.Becca si Harry stau langa mine pe bustean.Nu stiu unde e Lizzie,dar cel mai sigur e cu Mike.
O grupa de pusti stau in jurul lui Zac.El canta la chitara o melodie care imi pare cunoscuta.Sunetele chitarii ma duc cu gandul la serile de cand ma mutasem in Londra,in primele saptamani,cand de-abia o cunoscusem pe Olivia.Serile acelea cand stateam cu ea si cantam la chitara iar ea se straduia sa ma invete o melodie destul de usoara dar nimic nu se lipea de mine.
Acordurile chitarii ma duc cu gandul la aceeasi melodie pe care incerca Olivia sa ma invete.Mai multe fete din jurul lui intoneaza niste versuri.
"Oh,her eyes,her eyes
Make the stars look like they're not shining"
Brusc,versurile imi improspateaza memoria.Imi aduc vag aminte melodia si ma trezesc fredonand versul urmator:
"Her hair,her hair
Falls perfectly without her trying"
Muzica se opreste.Linistea se lasa in timp ce toti cei care stateau in picioare se pun pe bustenii din jurul lor.
-Primul foc de tabara din anul acesta a fost organizat pentru a va spune ca maine vom pleca...in camping.
Vocea lui Adam ma trezeste la realitate.Camping?Ce-i cu oamenii astia?
-Ca in fiecare an,grupa voastra de varsta merge prima.O sa stati,mai bine zis stam,trei zile.In padure.
Vestea cade ca o bomba.Dar se pare ca sunt singura care e socata.Restul par chiar fericiti,ca si cand ar fi nerabdatori sa stea cu alti patru adolescenti intr-un cort,in inima padurii timp de trei zile.
Becca ma imbranceste cu cotul.Pare fericita.Cred ca si ea astepta vestea asta.Daca ea sau Mike ar fi propus asta,eu nu m-as fi bagat dupa faza cu barca,mai mai sa ne scufundam.
Ma cutremur la gandul ca acum si putut zace pe fundul lacului.
-Acum,puteti continua de unde ati ramas.
Ca si cum cineva ar fi apasat pe butonul replay,toate persoanele care stateau in jurul lui Zac s-au intors,Harry si Becca isi reiau discutia.
-Deci...ce-a fost asa important de ne-au convocat pe toti?
Ma intorc pentru a o privi pe Lizzie.
-Camping,zice Becca.
-Iar?
Lizzie si Mike se pun langa ceilalti doi,iar eu raman singura.In unele momente,ma simt in plus.Eu am venit de-abia anul asta si ei se cunosc de 11 ani.E ciudat,sincera sa fiu.
Ma ridic de pe bustean.Nu stiu unde au de gand picioarele sa ma duca,dar voi afla cat de curand.Ma opresc in spatele grupului pentru a auzi mai bine muzica.Melodia continua exact de unde a ramas.Vocea lui e groasa si ma duce cu gandul la multi cantareti pe care ii ador.
"She's so beautiful
And I tell her every day"
Cateodata,ma gandesc,la cine se refereu cantaretii in melodii.Dar in alte dati imi dau seama ca poate ei doar canta,nu si simt.
"Yeah I know, I know
When I compliment her
She won't believe me"
Zac ma priveste cateva secunde,apoi imi face semn sa ma asez langa el.Ma uit in stanga,in dreapta si in spatele meu pentru a vedea daca vorbeste cu mine.Se mai uita o data si acum ma conving ca el chiar vorbea cu mine.Ma duc incet spre el si ma asez in dreapta lui pe bustean.
-Ce stii sa canti?ma intreaba.
Toti in jur se uitau la mine.Nu stiu de ce m-a chemat tocmai pe mine.Adica,presupun ca sunt fete si mai frumoase si talentate,ca Amber,pe care putea sa le cheme.Si totusi,el m-a ales pe mine.Privesc in stanga si in dreapta mea incercand sa-mi aduc aminte o melodie.
-Stii ceva de Ellie G.?il intreb.
Parca citindu-mi gandurile,incepe sa ingane la chitara primele note ale melodiei,una din melodiile preferate ale Oliviei.
" Eyes make their peace in difficulties
With wounded lips and salted cheeks"
Vocea mea se aude incet,putin ragusit si tremurat.Mainile incep sa-mi tremure.Mi-e frica sa mai cant.Mi-e frica sa ma fac de ras.
" And finally we step to leave
To the departure lounge of disbelief"
El imi zambeste,increderea revenindu-mi treptat.Eu privesc spre foc,imaginea flacarii dezlantuite de un rosu spre portocaliu ma face sa ma linistesc.
"And I don't know where I'm going
But I know it's gonna be a long time"
Tot ce mai vad in fata ochilor este flacara,care,contrar mesajelor obisnuite,de revolta si razvratire,ma calmeaza si ma indeamna sa termin.
Dintr-un anume impuls,ma ridic de pe bustean si fug.Nu stiu unde si de ce,dar fug.Imi aud numele strigat si spunandu-mi-se sa ma opresc,dar n-o fac.Ma uit in urma.Ii observ pe Mike si Zac uitandu-se la mine.Par nedumeriti.
"Logic ca sunt nedumeriti.Ai plecat de-acolo fara sa ai un anume motiv,ca o nebuna" imi spun.
Poate ca ei chiar ma cred nebuni.In momentul de fata,pana si eu ma cred o nebuna.Incerc sa caut in adancul mintii mele un raspuns la intrebarea "de ce ai facut asta?" dar nu reusesc sa gasesc unul.
Cotesc la dreapta,pe un drum mai ingust.Gandurile imi sunt imprastiate si nu gasesc vreo cale sa le aranjez.Si,dupa putin timp in care merg drept inainte,imi dau sesma de ce am fugit.Pentru ca sunt o lasa.Mi-e frica sa ma fac de ras,mi-e frica sa arat cine sunt prim muzica sau prin ceva ce m-ar putea slabi.
"Laso!" imi spun.
Stau cateva minute in intuneric,soarele deja a apus si m-a lasat aici,si nu stiu sa ma intorc la cabane.Fac stanga-mprejur si ma intorc pe drumul pe care am venit.Imi ia cateva minute sa imi sau seama ca drumul e mult mai lung decat mi s-a parut cand am venit si ca mai am ceva de mers.
-De ce,Doamne,m-ai pus sa vin pana aici? strig.
Incet devine din ce in mai intuneric si incep sa bajbai pe intuneric.In fata ochilor mai disting doar umbre si din cand in cand cateva tufisuri.Frigul se lasa incet si se face o diferenta de la zi la noapte.
Ma asez pe o bordura de pe marginea drumului si ma uit drept inainte.Asta a fost.La noapte o sa dorm aici,in frig,pentru ca sunt o lasa.O fricoasa.
"Stai! O bordura?"
Ma uit in spate.Nu sunt borduri.Ma uit drept in fata si randul de caramizi din ciment delimiteaza drumul.
"Sunt aproape. Trebuie sa continui." imi spun.
Continui sa urmez caramizile ce-mi calauzesc drumul.Incep sa devin mai optimista.Drumul incepe sa fie pavat,deci sunt destul de aproape.Incep sa vad luminile din tabara si ma bucur.Fosnete de pasi ma asigura ca sunt aproape.Fac stanga si ies in aleea principala.Rasuflu usurata.Vad mai multe persoane care se indreapta spre cabane.
"Mersi,Doamne!" spun.
Incep sa alerg.In mai putin de un minut ajung in fata cabanei mele.Dintr-un anume motiv,ma uit spre cabana lui Zac.El sta pe veranda,uitandu-se in gol.Zambesc in timp ce intru in cabana.
---------------------------------------------------------
Hei! Multumesc pentru toate cele 158 de vizualizari si cele 26 de voturi!
Va pup!
CITEȘTI
Tabăra
Teen Fiction"Fiecare sentiment, de la durere la fericire, de la agonie la extaz, îmi aduce aminte de el. Numai Dumnezeu știe cât de mult îl iubesc și cât de mult vreau să îl simt." Victoria (Shailene Woodley) ajunge într-o tabără de vară obligată de mama ei, cu...