XV-Primul test

2.1K 128 3
                                    

Lumina care patrunde prin geam ma face sa-mi deschid ochii.Draperiile sunt trase,dar soarele straluceste mult prea puternic.

La prima vedere pare o zi minunata.Pana imi aduc aminte ca azi trebuie sa sustin primul test,si parca soarele isi pierde din stralucire.Poate e doar in imaginatia mea sau poate ca nu.

Ma ridic in capul oaselor inca buimaca.Ceasul arata ora 7:27.M-am trezit cu trei minute mai devreme decat trebuia.Casc,si ochii parca mi se inchid la loc.

Ma ridic din pat,sprijinindu-ma in maini.Casc din nou.Nu stiu de ce mi-e asa de somn,de ce ma simt asa obosita.Poate din cauza cosmaruruilor,poate ca pur si simplu nu ma pot odihni.

Intru in baie.Usa se inchide in spatele meu cu un scartait.Ma postez in fata chiuvetei,in fata oglinzii.Imi ud fata cu apa si picaturi mi se preling pe obraji.Insfac prosopul de pe suport si imi tamponez fata cu el.Las prosopul la locul lui si-mi ridic privirea spre oglinda.Fata mea este la fel: ochi umflati,fata palida,cearcane negre sub ochi.Totusi,culoarea acestora s-a schimbat de la purpuriu la negru si asta imi da de gandit.

Ies din baie,usa scartaind mai tare decat atunci cand am intrat.Iau din dulap niste haine si le imbrac rapid.Cand sunt gata,ma privesc in oglinda de pe perete.E agata de un cui.Fiind putin mai inalta decat mine ma indeamna sa ma ridic pe varfuri,dar tot mai mica raman.Ma privesc din cap pana in picioare.Mica,neatragatoare,slaba.Un copil.Doar un copil.

"Tu la ce te asteptai?Sa vezi un fotomodel?"imi spun dupa un timp.

Nu stiu cand s-a intamplat,dar ma trezesc stergandu-mi cateva lacrimi de pe obraji.Nu trebuie sa plang din cauza modului in care arat.Sau poate,daca plang,ma eliberez si din alte puncte de vedere?Nu stiu.

Intorc spatele oglinzii.Daca mai stau mult sa ma holbez la propria mea reflexie o sa hohotesc de plans,si nu-mi doresc asta.

Cred ca ar trebui sa merg sa mananc.

Imi pun ceasul la incheietura si ies din cabana.Sprintez spre sala de mese pentru ca sunt in intarziere.

Deschid usile,aproape trantindu-le,si intru in sala.Ii vad pe Lizzie si Mike stand la o masa,masa noastra obisnuita.Merg alene spre ei,tarsaindu-mi picioarele.Ma asez la masa.

-'Neata!zice Lizzie.

-Hei!

Imi iau o felie de paine prajita si o ung alene cu unt.

-Pregatita de test?

-Mai mult ca niciodata!spun pe un tin sarcastic.

                              ***

-Victoria,e randul tau.

Zac imi face semn sa intru in sala,dupa el.Ii las in urma pe ceilalti si il urmez pe Zac.

-Haide,imi spune.

Grabim amandoi pasul pana ajungem in mijlocul salii.Aici e un bol urias plin cu biletele,banuiesc ca in el se afla probele,si o alta masa plina cu tot felul de chestii.Peretele de catarare e in stanga mea si cursa cu obstacole in dreapta.

-Vino,spune Adam.

Zac se aseaza langa Adam si alte cateva persoane la o masa si imi fac semn sa iau un biletel din bol.Cu pasi marunti ma duc spre ei.Bag mana in bol si iau o hartiuta impaturita.

-Deschide biletelul si citeste cu voce tare ceea ce scrie in el.

Fac ceea ce mi se spune.Proba pe care o sa o sustin imi prieste.

-Trasul cu arcul,spun incet.

Adam scutura din cap.Zac aproba si imi spune:

-Ia arcul de pe masa si du-te in fata tintei.

Alerg spre masa si iau arcul in graba si sagetile.Am trei incercari si zece minute.Ma duc in fata tintei si fixez o sageata in arc.

-Poti incepe...acum!

Vocea lui Zac ma face sa-mi tremure mainile,dar nu-mi pierd controlul.Intind arcul si dau drumul sagetii.Prima loveste tinta in mijloc,intr-un minut si cateva secunde.

Fixez a doua sageata,intind din nou arcul si sageata fuge langa cealalta.Trei minute si putin.

A treia sageata ma infricoseaza.Daca de data asta ratez,totul se duce de rapa.

Procedez ca in fiecare caz de mai sus si arcul zboara langa celelalte doua.

-Cinci minute,spune Adam dupa cateva secunde.Felicitari!Acum poti pleca.

Ridic din umeri si ies din sala.

                               ***

-Cum te-ai descurcat?

Mike sta langa mine la masa,cu un burger in mana.Musca din el o bucata zdravana apoi ma priveste din nou.

-Bine...cred.Am terminat in jumatate din timpul dat,spun si ridic din umeri.

Mike scuipa bugata de carne din gura si Lizzie scuipa apa pe care o bea.

-Ce?ii intreb.

Isi dreg amandoi vocile si ma intreaba:

-Ce proba ai avut?

-Trasul cu arcul,spun si ridic din nou din umeri.

Se uita unul la celalalt si se comporta de parca nu m-as mai afla langa ei,iar eu continui sa mananc.

---------------------------------------------------------

Hei cititori!Ce mai faceti,cum va mai e viata?A mea e groaznica.Oricum,daca vreti dedicatii sa-mi spuneti.
A,inca ceva : nu stiu maximum de capitole al acestei carti,dar estimez inca douazeci-douazeci si cinci de capitole.
Multumesc pentru lecturi,voturi si comentarii!
Va pup!

TabăraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum