4

221 25 2
                                    

Marcus

Vrátil jsem se domů zničeny, vyděšený a překvapený. Martinus, můj bratr který neublížil ani mouše. Měl v ruce zbraň, mohl jsem to nahlásit ale neudělám to. Hlavně pro to, že ho chci mít zase zpátky.

Udělal jsem chybu vím, ale tohle jestli udělal kvůli tomu co jsem mu řekl tak je to zlý. On byl vždy hodně citově založený.

Neuvědomoval jsem si svá slova a tak ho ztratil, rodiče když to zjistily tak ho hledaly. Hledala ho i policie, ale nic. Chudák Emma byl zničena , jeho přímo milovala.

Tak jsem si sedl na křeslo a opřel si hlavu, přemýšlel jsem. Měl bych zavolat rodičům? Emmě? Emmě je teď 19 (tady je starší) pracuje jako návrhářka.

Potěšilo by ji to. Tak jsem vzal mobil a našel její číslo, vytočil a už jen čekal. "Ahoj brácha, co potřebuješ?" zeptala se mile. "Hele mám dobrou zprávu, našel jsem Martinuse" řekl jsem a slyšel jen jak se zadrhla.

"Co kde je? Jak mu je? Je v pořádku?" ptala se. "No jo je v pohodě, no a mám problém" řekl jsem jí a on si povzdechla.  "Co?" zeptala se.

"On je v nějakém gangu, mířil na mě zbraní Emmo" řekl jsem. "To se vyřeší, jsem ráda že je v pořádku. Musím jít, práce volá " řekla a položila to. Já byl zase sám.

Martinus

Byl večer a já se šel projít, nevěděl jsem kam ale potřeboval jsem si pročistit hlavu. Došel jsem k nějakému paneláku a šel nahoru, zastavil jsem se až když jsem uviděl jméno Marcus Gunnarsen.

Váhal jsem, co mu mám říct. To on mě urazil, to on na mě řval. Ale než jsem stihl odejít tak se otevřeli dveře. "Martinusi, co tu děláš?" řekl překvapeně Marcus.

"Já ani nevím " řekl jsem a zase odběhl. On běžel za mnou ale já nastoupil do výtahu a on nestihl nastoupit. Dveře se zavřeli. Co jsem to tady dělal?

Doufám že vás to baví, taková pozdní kapitola.

End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat