23

91 15 0
                                    

Nick

"Tak jsme tu" řekl někdo, podle toho kdo řídil to byl Kevin. Tak jsem otevřel oči a uviděl vedle sebe spícího Tinuse. Jen jsem se usmál a koukl se z okna. Byly jsme před nějakým domem, v okolí bylo jen pole a pole.

"Ehm... Kevine. Kde to jsme?" zeptal jsem se. "No, jste u nás na farmě. Jako rodiče tu samozřejmě nejsou, ty se odtud už odstěhovali. Ale myslel jsme že by jsme tu mohli chvíli zůstat" řekl.

"Jo v pohodě, máte tu WiFi že jo?" zeptal jsem se ho rychle. "Copak si myslíš že žijeme ve středověku? Jasně že je tu WiFi, navenek to nevypadá. Ale vevnitř je to krásný" řekl a já přikývl.

Koukal jsem se zpátky na Tinuse. Pořád spal. Tak jsem se chtěl zvednout ale nešlo to. Jako jo, ale při každém pohybu se mi motala hlava.      Nakonec jsem se posadil a opřel se.     "Nechceš pomoct? " zeptal se mě Kevin.

"Ne v pohodě, běžte dovnitř. Já přijdu s Tinusem za chvilku" řekl jsem a on pomalu přikývl. Když odešel tak jsem začal budit Tinuse. Ten se asi po dvou minutách probudil. "Co je? Proč mě budíš" řekl a protáhl se.

"Jsme tady, ale jestli chceš zůstat v autě. Jak chceš" řekl jsem a otevřel dveře. Pomalu jsme vystoupil ale musel se opřít o auto, bylo mi zle. "Nicku" řekl Tinus když mě viděl a hned byl u mě. "Pojď dovnitř, tam si zase odpočineš" řekl a zavřel dveře od auta.

.......

"Kluci nechcete mi pomoct" řekl Tinus když jsme byly už vevnitř. Kluci přišli a hned mi pomohli. Mě posadily na křeslo a sedli si okolo mě. "Takže, někdo bude hlídat Nicka. Kdyby mu bylo zle nebo něco tak přijde za mnou" řekl Kevin.

"Já ho budu hlídat, chci ho hlídat" řekl Tinus. "To mi bylo jasné, no. Tak fajn, ale kdyby cokoliv tak přijdeš. I kdyby to bylo v jednu ráno" řekl a zvedl se. Za ním se zvedl Marcus a odešli. Ale Kevin se ještě zastavil a šel ke mě.

"Neboj, tady tě nenajdou. Měl jsem tady dříve úkryt i Emily. Ale to je už dávno, hlavně že jsme zachránil tebe Nicku" řekl a pak vážně odešel.

Až u téhle kapitoly bude 8 hvězdiček tak bude další.

End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat