10

188 18 3
                                    

Martinus - sen, před čtyřmi lety

Byl jsem přivázán k židli a v puse měl chuť železa. Když jsem odešel z domu tak jsem si lehl na lavičku. Po nějakém čase mě našel mě nějaký kluk, který mě potom někam odvedl. A tak jsem se ocitl tady. Někdo přišel a já hned zvedl hlavu.

...........

"Nechte mě, já nevím kde je!" křičel jsem na nějaký chlapy.  Chtěl vědět kde můj bratr, já to nevěděl. Nevím co teď dělá, nevim jestli je živí a je mi to fuk. "Ale víš" řekl a jednu mi vrazil. "Pokud mi to neřekne, tak" řekl a namířil na mě zbraní. Já polkl.

"Fajn fajn, Já ti ho najdu, najdu ti ho a ty mě necháš žít" řekl jsem a on se usmál. Od té doby pracuji pro Billa. On věděl že mám bratra ale dělal jako by nic. Musím Marcusovi lhát, protože jinak by mi nevěřit.

Jo Bill po mě chce abych ho zabil, ale to řekl jen před ostatními. Chce abych mu ho přivedl. Ty peníze byly falešné, popravdě. Dal mi víc než jsem kdy vidělal.

Marcus

Zajímalo by mě co se mu zdálo.  Asi to nebude tak zajímavý když mi to nechceš říct. Nebo pravdě to je moc důležitá informace a proto mi ji neřekne.

No nic, tak jsem dodělal snídani a čekal na Martinuse. Ten po chvilce přišel s hned se pustil do jídla. Když jsme dojeli tak bylo ticho.

........

"Hele já jdu na chvilku ven" řekl mi Martinus, já jen kývl a on odešel. Nebudu se ho ptát kam jde, už je dospělý.

Martinus

Šel jsem ven a hned jsem uviděl Nicka, stal u zdi a kouřil cigaretu. Hned jak mě uviděl tak se usmál. "Tak co naše poupátko, věří ti?" zeptal se mě. Jo řekl jsem mu to. No co? Je to jako můj brácha!

"Jo je naivní, věří svému bráchovi kterého uviděl po čtyřech letech" zasmál jsem se. Já vím že je to zle, ale potřebuji prachy a Bill mi jich dal dost.

No takže takový malý problémek :)

End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat