13

159 17 0
                                    

Marcus

"Takže, tyhle chlapi a někteří kluci ti pomůžou ho dostat ven. Doufám že bude naživu , jinak si mě nepřejte" řekl výhrůžně a schoval se za bednu. "Je pořád takový?" zeptal jsem se toho hezkého kluka. Vypadal k sežrání.

"No obvykle, oni spolu tak nějak chodí. To nevíš. No snaží se to tajit, moc jim to nejde" řekl a zasmál se. Má krásný smích. "Hele nechceš potom až to zakončí někam zajít?" zeptal jsem se a usmál se. On se usmál a koukl na mě.

"To je jako rande?" zeptal se. Já se zasekl. "To ne..... Já nevím" zasekl jsem se. "Tak jo" řekl a já překvapeně zamrkal. "Cože?" zeptal jsme se.

"No rád s tebou půjdu" řekl a já se usmál. "Tak jo, zítra ve tři v kavárně u mostu, víš kde to je ne" zeptal jsem se. "Jo vím, tak platí" řekl a já se začervenal. Teď se ale musíme věnovat záchraně mého bratra.

..............

"Tak jdeme na to" řekl jsem a oni souhlasily. Už jsme to tu plánovali asi hodinu, jeho se pořád ptali na otázky. On pořád mlčel, doufám že ho nezabijou. Tak jsme tam vběhli a zamířili na ně.

"Pusť ho Bille" řekl Nicka. Ten ani nevím kde po celou dobu byl. Martinuse se na něj koukl a usmál se. "Ale ale, tvůj povedený přítel tě přišel zachránit. A taky je tu tvůj bratr. No takové shromáždění" řekl a usmál se. Dal Martinusovi k hlavě zbraň.

"Poslední slova před smrtí.?"zeptal se ho. Potom jsem jen viděl jak Billovo tělo padá k zemi. Koukl jsme se odkud to šlo. Nick ho zastřelil." Honem, odvažte ho" řekl a já šel na to.

"Neboj brácha, všechno bude dobrý" řekl jsem a usmál se. Hned jak jsem ho odvázal tak se rozběhl k Nickovi. Ten ho hned objal. Potom jsme všichni zmizeli.




End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat