Nick
Ráno jsem se vzbudil s pořádnou bolestí hlavy, chvilku jsem koukal kolem sebe a pohled mi padl na Tinuse. Poklidně spal vedle mě. Potom jsem si vzpomněl, my se vzali.
Takže už je jen můj, jenom můj. Tak jsem se nad tou představou usmál a lehl si těsně za něj. Objal ho kolem jeho těla a užíval si to teplo. "Nicku co se děje? Nech mě spát" řekl rozespale. Vypadal jako kotě.
"Nechtěl jsem tě vzbudit, promiň. Jen tě strašně miluju" řekl jsem a on se usmál. "Vždyť já tebe taky " řekl mi a otočil se čelem ke mě. Potom mě políbil a objal, zachvilku zase spal. Ha taky usnul.
.......
"Budíček" někdo tady řval, a to pěkně nahlas. Zabiju toho člověka. Tak jsem otevřel oči a pohled se mi naskytl na Emily. Hned jak uviděla můj pohled , dala se na útěk. Jak jinak.
Nechtěl jsem za ní běhat, tak jsem to nechal být. Vstal jsem a šel se obléknout, Tinus už tu dávno nebyl. Asi vstal dřív a šel dolů.
Tak jsem neochotně nepochyboval dolů, sešel jsem schody a samozřejmě že tam byl. Seděl u stolu a pil kafe. Tak jsem si jen povzdechl a šel si vzít prášek na bolest hlavy, kluci spí a Emily nevím kde je.
"Ahoj" řekl mi Tinus a usmál se. Já jen mávl rukou a sedl si naproti němu ke stolu. "Bolí hlava co?" zasmál se. "Radši se nesměj, nechci na tebe řvát " řekl jsem a on radši ztichl.
Koukal jsem jak drží hrnek a viděl prsten, usmál jsem se. On si všiml kam koukám a taky se koukl, potom se taky usmál a vstal od stolu, šel směrem ke mě. Stoupl si vedle mě a dal mi pusu, já ho objal a užíval si to objetí do doby než se zase odtáhl.
"Kluci budou spát asi dost dlouho co?" zeptal jsem se. "No jo, brácha to tam včera rozjel" zasmál se. "No jo, jak jinak že" řekl jsem a on se usmál. "Já mám radši více odvázané party... Chápeš ne" řekl mi a mrkl. Já se laškovně usmál.
ČTEŠ
End (M&M)
FanfictionMarcus a Martinus, pěvecké duo které zná celý svět. Ale jedná hádka všechno zkazí, pohádají se. Hodně se pohádají, každý si pak půjde vlastní cestou. Marcus bude pokračovat sólo ale co Martinus? Jak bude reagovat Marcus až zjistí co jeho bratr dělá?