Nick
Vzbudil jsem se a hned jsem věděl kde jsem, bílé zdi, bílé povlečení. Nemocnice, nemám tohle místo rád. Najednou se otevřeli dveře, byl v nich Kevin.
"Ahoj, jak ti je?" zeptal se, mě. "No jo fajn, co se stalo?" zeptal jsem se, určitě to bylo zase něco kvůli těm lékům. "No omdlel jsi, zavolal jsem záchranku. Zapomněl jsi na léky" řekl a já se naštval. Zase léky!
Chtěl jsem něco říct ale vběhl sem Marcus. "Nicku, myslím že bys měl jít za Tinusem. Nevím co se mu zdálo, on si myslí že mu lžu" řekl a já nechápal. "Jak že lžeš?" zeptal jsem se.
"Prý jsi mrtvy, že jsi to nepřežil" řekl a já vyletěl do sedu. Musím za ním. "Brzdi, nejdřív se zeptám doktora. Potom pro tebe přijdu" řekl Kevin.
.....
"Tak běž " řekl mi s úsměvem, já vypojil ty hadičky a šel. Došel jsem k jeho pokoji a pomalu otevřel. Spal, jako malý dítě.
Tak jsem šel k němu a on si ze začátku myslel že spí, potom mě skoro umačkal k smrti. Povídali jsme si a já se pak vrátil na pokoj. Slíbil jsem mu že se zase uvidíme. Ten kluk je na mě hodně závislý.
Poté jsem se s úsměvem vrátil do pokoje, kde jak jsem čekal byl Kevin. "No hurá, kde jsi byl? To jsi tam usnul nebo co?" zeptal se podrážděně.
"Ne, Tinus byl trochu mimo" řekl jsem jen a šel si lehnout. Vzal jsem si podle doktora léky a Kevin mě pozoroval. "Co je?" zeptal jsem se když na mě pořád koukal.
"Co by, jen na tebe koukám. Známe se od mala, nějak jsem si zvykl že tě vidím v nemocnici" řekl mi potichu. "No jo, nemůžu za to že jsem byl tlustý a chtěl zhubnout. To je normální" řekl jsem a Kevin se postavil.
"Tlustý? Myslíš do té jsi byl tlustý! Jestli ty jsi byl tlustý tak já jsem byl obézní. Byl jsi nejhubenější že třídy proboha!" řekl a chodil po pokoji.
"No jo, ale musím dodělat střední.. Ještě dva roky. Co ty?" zeptal jsem se. "Byly jsme ve stejné třídě, stejný rok, stejně jsme odešli. Co myslíš?" zasmál se.
"Pravda, tak já jdu asi spát, jsem unavený. Dobrou " řekl jsem a Kevin přikývl. Potom odešel a já byl zase sám
Omlouvám se za neaktivitu, nešla nám WiFi a až teď mám data. Takže promiňte.
ČTEŠ
End (M&M)
FanfictionMarcus a Martinus, pěvecké duo které zná celý svět. Ale jedná hádka všechno zkazí, pohádají se. Hodně se pohádají, každý si pak půjde vlastní cestou. Marcus bude pokračovat sólo ale co Martinus? Jak bude reagovat Marcus až zjistí co jeho bratr dělá?