6

202 21 0
                                    

Marcus

Jsem rád že tu Martinus zůstal přes noc, ale zase bude muset jít. Z toho jsem smutný, neviděl jsem ho pět let a teď je u mě v bytě. Když přišel na snídani tak jsem se nadechl a zamračil se. Byl tu cítí kouř z cigarety.

"Martinusi, že jsi kouřil. V mém bytě se kouřit nebude" řekl jsem a on si povzdechl.  "Fajn promiň, stačí" řekl jízlivě.

Já si povzdechl a šel se taky najíst. Takový asi už je no. Sedl jsem si naproti němu a začal jist. Celou dobu bylo ticho. Nikdo nic nemluvil.

........

"Hele já už půjdu" řekl Martinus. Já si povzdechl a zahnal slzy které se mi hnaly do očí. Párkrát jsem zamrkal abych lépe viděl. "Jo tak ahoj no" řekl jsem prostě a chtěl zavřít. On tam dal ale nohu. Já se na něj překvapeně podíval.

"Hele já vím že jsem hnusný ale jsem už prostě takový. Já tě mám rád ale nechci tě zatáhnout do těch sraček do kterých jsem se dostal. Takže ahoj " řekla a já překvapeně zamrkal.

Do jakých sraček? Do čeho se to dostal? Tak jsem zamrkal a zavřel dveře. Potom jsem si šel uvařit čaj a šel se koukat na televizi.

Martinus

Když jsme se vrátil tak na mě Billy vyjel." Kde jsi byl ty vole.? Potřebujeme tady lidi a ne flákače. Pokud nebudeš makat tak tě tady nepotřebujeme. A víš co se stane když někdo nedělá svoji práci" řekl a odešel.

Billy je šéf, jako tohohle gangu. Nemám ho rád, ale dává mi prachy a já prachy potřebuju. Takže jsem se mu upsal, musím mu dělat tuhle špinavou práci. Jinak mě zabije.

Tak jsme si povzdechl a šel za Nickem. On byl v mém pokoji a hrál si s nožem v ruce. "Malé děti si nemají hrát s nebezpečnými věcmi" řekl jsem a on se zasmál.

"A malé děti by se neměli sami toulat venku" zasmál se a vstal. "Dej si pozor na to co děláš. Před Billem tě neochráním" řekl a odešel. Já si povzdechl a šel si sednout.




End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat