31

67 7 0
                                    

Nick

Nemohl jsem uvěřit že tu stojí, že se usmívá a je to ona. Pořádně jsem ji objal a už nechtěl pustit. Ptala se mě na léky a tak jsem jí řekl pravdu kdy jsem je posledně bral.

"Hele pojď dovnitř, musím to někoho představit. Kevin se za chvíli probudí a přijde" řekl jsem a táhl ji dovnitř. Kevina jsem odtáhl za dveře a zavřel.

Táhl jsem ji do obýváku kde také byly Marcus a Tinus. Oba se hned otočily. "Jeej" vypískla ségra. No jo dvojčata. Oba dva se na mě hned koukli. "Kluci, tohle je moje sestra. Emily, to je můj kluk, Martinus" představil jsem je. Oba si podaly ruce a usmáli se.

"Jo a tohle je Marcus, jeho dvojče. Brácha" řekl jsem a on ji taky pozdravil. "Takže Emily kde jsi byla hm?" zaslechl jsem za sebou.

Otočil jsem se a tam stál ve dveřích Kevin. "Víš jak dlouho jsem trpěl, víš jak dlouho jsem tě hledal. A ty si sem přijdeš jako by se nic nestalo!" řval na ni. Měl právo. On jí z celého srdce miloval.

"Kevine" řekla potichu. "Ne! Pokud si myslíš že si přijdeš a všechno bude super, tak se pleteš. Miloval jsem tě a ty jsi mi zlomila srdce, to teď patří někomu jinému. Tvůj vlak už dávno odjel že stanice" řekl. Potom popadl Marcuse a odešli.

Já jen stál a koukal. Potom se Emily zhroutila na zem. "Všechno jsem zničila, všechno" brečela dál. "Kevina jsem milovala více než svůj život" brečela dál

Marcus

Když mě Kevin odtáhl do pokoje tak jsem pořád nevěděl o co jde. Kevin si sedl na postel a brečel. "Kevine, kdo to je?" zeptal jsem se. "To byla Emily, jak už víš Nickova sestra. Dříve jsme se milovali" řekl mi a já se usmál. "Takže to byla tvoje první známost?" zeptal jsem se. "Tak trochu" řekl.

End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat