Kevin
Rozhodl jsem se, zůstanu s Marcusem. Emily už nemiluju, teda doufám. I kdyby, nechci se k ní vrátit. Ublížila mi, budu dělat že tu prostě není a je to. Nechci se hádat potom i s Nickem.
Tak jsem pomalu vstal a šel si dolu udělat snídani, bylo asi osm hodin. Když jsem vešel do kuchyně tak tam byl jen Martinus. "Ahoj" řekl jsem a on se na mě koukl. "Ahoj" usmál se.
On je tak sladký, počkat! Je to Tinus, mám Marcuse. Ale oni jsou tak podobný, no nic. Tak jsem si šel dělat jídlo , vzal jsem si cereálie a to je vše. Stačí mi to.
"Kde je Marcus?" zeptal se mě Tinus. "Spí, proč?" zeptal jsem se. Proč to chce vědět? "Jen tak" řekl a usmál se. Potom vstal a šel pryč. Já šel teda za ním, zajímá mě co má za lubem.
Šel nahoru a pak do koupelny, slyšel jsem téct vodu a pak jsem ho viděl jak jde do Marcusova pokoje. Aha, takže takhle on. Tak to jsem musel vidět. Koukal jsem zpoza rohu.
"Brácha, budíček" řekl mu Tinus a on nic. "Tak jak chceš" řekl a vylil na něj vodu. On hned vyskočil z postele a naštvaně se koukl na Martinuse. "Tinusi!!" zařval a Tinus se dal na útěk.
Já se taky musel zasmát, bylo to vtipné. Ale Marcus za Tinusem nakonec nešel. Šel ke skříni se převléknout. Já šel za ním a objal ho kolem pasu, potom mu dal malou pusu na krk. "Ahoj" řekl jsem. On se otočil a dal mi pusu. "Ahoj" usmál se. Potom se otočil ke skříni a vzal první tričko a převlékl se.
"Budu muset zavolat Emme" řekl Potom vzal mobil a odešle do jiné místnosti. Já si povzdechl a šel zpátky dolů. Ale tam jsme chodit neměl, protože tam seděla Emily. Já si jen odfrkl a ignoroval ji.
......
Povedlo se mi ji ignorovat celý den, Marcus říkal že Emma je v pohodě a že se jí nemusí omlouvat že dlouho nezavolal. Prý měla stejně práci či co.
"Kevine" uslyšel jsme za sebou. Otočil jsme se a tam stál Nick. "No?" řekl jsme. "Já vím že je to těžký, ale ona je z toho fakt smutná. Prosím, neignoruj ji. Řekni alespoň ahoj" řekl a já si povzdechl. "Fajn" řekl jsem a on se usmál.
Tak když jsem jí uviděl tak jsem ji pozdravil, nevěříte jak byla šťastná. Dneska jsme toho moc nedělali, koukali jsme na filmy a jedli popcorn.
Ale mě to nevadilo, Marcus mi celou dobu ležel na břiše. Bylo to příjemné, hladil jsem ho ve vlasech. Potom jsme šli spát, protože Marcus usnul. Tak jsem ho přenesl na pokoje, převlékl se a taky šel spát.
ČTEŠ
End (M&M)
FanfictionMarcus a Martinus, pěvecké duo které zná celý svět. Ale jedná hádka všechno zkazí, pohádají se. Hodně se pohádají, každý si pak půjde vlastní cestou. Marcus bude pokračovat sólo ale co Martinus? Jak bude reagovat Marcus až zjistí co jeho bratr dělá?