21

91 11 1
                                    

Martinus

Když Emma odešla tak jsem šel zpátky do postele. Tam jsem si sedl a koukal na společné fotky, fotky kde jsme byl já, moje dvojče a Emma. Bylo nám s Marcusem asi osm.

"Máš hezkou sestru" řekl Kevin a šel si sednout na židli k posteli. "Díky" řekl jsem ale nepodíval jsem se na něj. "Kdybych nebyl gay, tak bych s ní chodil hned" zasmál se.

Já se po něm podivně koukl a on hned přestal. Já jen obrátil očima a zvedl se z postele. "Jdu za Nickem, jdeš taky?" zeptal jsem se.

"Ne, jdu za Marcusem. Něco jsem mu slíbil" řekl tajemně a odešel. Já se jen zasmál a odešel po chvilce po něm. Šel jsem chvíli, byl dva pokoje vedle. To není moc daleko. Došel jsem ke dveřím a zaklepal. "Dale" ozvalo se. Tak jsem vstoupil a uviděl Nicka jak si čte.

"Ahoj" řekl jsem a on se hned otočil. Jak mě uviděl tak se usmál. "Ahoj, šel ses pokochat pohledem na mě, jak ležím jako placka" zasmál se a já s ním.

"Šel jsem se kouknout na mého přítele, hele a jak to teda mezi nami bude. Zůstaneš se mnou?" zeptal jsem se a on chvilku neodpovídal. Mě se v hlavně přehrávaly všechny možné scénáře.

"Tinusi, mám tě rád. Jsi hezký, vtipný a strašně chytrý." řekl a mě to došlo. Nechce mě. Pomalu mi slzely oči. Ale nesmím před ním brečet........ "Vážně si myslíš že bych tě nechal? Nikoho jako ty už nenajdu" řekl a usmál se. Já k němu zvedl pohled a hned ho objal. "Děkuju" řekl jsem.

"Pojď sem, místa je tu dost" řekl a stáhl mě k němu na postel. Já se jen zasmál a položil mu hlavu na hruď, on mě poté začal hladit ve vlasech a já byl zase šťastný.

"Jo a kdy tě pustí a co ty léky?" zeptal jsem se a koukl se na něj. "No měli by mě pustit tak za dva dny a léky budu brát každý den. Nic nového" řekl a dal mě hladil ve vlasech.

End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat