24

99 14 2
                                    

Kevin

Když jsem odešel od Nicka tak jsem šel nahoru, byl tam balkon a pěkný výhled. Opřel jsem se o zábradlí a koukal do dálky. Po chvilce mě někdo zezadu objal. Byl to Marcus, jak jinak že?

"V pohodě?" zeptal se mě. Já zakroutil hlavou v nesouhlasu. "Není to v pohodě, Nick je dole a je mu zle při každém pohybu. Jsme tady uprostřed ničeho a já se bojím že ho ztratím. Jako jsem ztratil Emily. Nick je jako můj bratr, kdyby se mu něco stalo. NIKDY bych si neodpustil něco, čemu jsem mohl zabránit." řekl jsem a Marcus mě začal hladit po zádech.

" Neboj, všechno bude v pohodě. Brácha se o něj postará, pojď si lehnout. Řídil jsi celý den, musíš být unavený " řekl a já přikývl. Šel jsem k posteli a lehl si. Marcus si lehl za mě

..........

Vzbudil mě řev, vycházel zezdola. Rychle jsem vyběhl z postele a běžel dolů. Doběhl jsem do místnosti kde byl Nick a Tinus. Uviděl jsem Tinuse jak kleci před Nickem a brečí.

Přiběhl jsem k němu a koukal co se děje. "Tinusi co je?" zeptal jsme se. "On Nick.... nedýchá" řekl a zase brečel. Já ho odstrčil a dělal mu umělý dýchání. "No tak, dělej" řekl jsem a pokračoval.

Po chvilce se Nick hluboce nadechl a pak vydechl. Já se celý zpocený posadil na zem. Tohle bylo o fous. Koukl jsme se po chvilce na něj a on koukal do stropu. Dech už měl v pořádku.

Já se teda posadil do dřepu a koukl na něj." Nicku?" zkusil jsem to, on se na mě otočil. "Děkuju" řekl a usmál se. Najednou jsem uslyšel běh a potom hlas. "Co se to tady děje? Martinusi co se děje? Kevine?" zeptal se Marcus.

"Tady tvůj bratr ho skoro nechal umřít" řekl jsem a ukázal na Tinuse. Celý se klepal a brečel. "Tak to není" řekl mi potichu. "Ale je, kdybych nepřišel. Byl byl mrtvý" křičel jsem na něj. On se ještě víš rozklepal.

"Neřvi na moje dvojče" řekl Marcus. Já byl tak naštvaný že jsem nepřemýšlel. "Ou tak promiň, asi jste si ho doma moc dobře nevychovaly. Když ani neumí první pomoc. Co jste ho učily, jak sedět a nic nedělat" řekl jsem se smíchem.

"Tak dost, ještě jedno slova na mého bráchu a nepřej si mě" řekl naštvaně Marcus. Já už tak nějak tušil že tohle skončí špatně. "Co by jsi mi udělal? Dal mi facku? Stejně nestavuješ prdel každému kdo se ti nabídne" řekl jsem a pak si zakryl pusu. Všichni na mě koukali, dokonce i Tinus byl potichu. Nick taky koukal jako by viděl elfa.

"Marcusi promiň, já... ujelo mi to" řekl jsem a šel k němu. On odstoupil, uviděl jsem jeho slzy dopadající na zem. "Tak takhle mě vidíš. Jako nějakou lacinou děvku. Mohl jsem si myslet že kluk jako ty, by nestál o kluka jako já. Byl jsem jen blbý a tak za to zaplatím. Fajn, konečně vím na čem jsem" řekl a otočil se. Potom odešel.

"Tohle si posral kámo" řekl potichu Nick. "To jsem taky zjistil" řekl jsem a pak zahlédl jak Tinus mizí ve druhém patře.

Tak co myslíte? Jak to s nimi dopadne? Budou spolu?

End (M&M) Kde žijí příběhy. Začni objevovat