12. Bölüm=Karakol

61 9 0
                                    

Perşembe :
Dün dizim Riveldale i izlerken uyuya kalmışım. Dünden itibaren pazartesi ne kadar okula ara verdim. Ceyda ya bu uzun çikolatadan daha önce bahsetmiştim. Fakat daha önce hiç içine girmemişti. Bende Ceydayı arayıp buraya gelmesini söyledim. Hem ilk görüşü olurdu hem de bende daha az sıkılmış olurdum.
Ceyda gelene dek bende bi şeyler hazırladım.
O sırada dışardan Ceyda nın sesini duydum. Kapının güvenliğini açıp Ceyda ya baktım.
-Ya burası çok dik ben nasıl gelcem aşağı?
-Ya gel Ceyda ne olacak?
Dememle Ceyda merdivenleri tık tık tık indi. Hiç bozuntuya vermeden ayağa kalktı ve bana bakıp:
-Acımadıkı?
Dedi.
Salak bu kız ya!
-İyi misin?
-Hiç birşeyim yok acımadıda.
-İyi geç hadi.
Ceyda etrafı inceliyordu. Bi anda bana dönüp :
-Nasıl beni buraya daha önceden çağımassın ya!
Dedi.
Üzgünüm bakışı atıp odama geçtim. Elimdeki meyve tabağını Ceyda ya uzattım. İşte şuan çok mutluydum. Ceyda yanımdaydı. Herşey harikaydı.
Pazartesi:
Eve dün gelmişim. Bana kalsa uzunçikolatada daha mutluydum. Orası sakindi tıpkı keşfedilmemiş fakat hiçbir zararı olmayan bir orman gibiydi. Rahattı. Seni bulabilecek çok az kişi vardı. Seni rahatsız edebilcek ise kimse yoktu. Orası başkaydı. Orda kendimi güvende hissediyorum. Hem düşünsenize size ait evinizin hemen arka bahçesindr bir kaç dk lık ilerisinde en kuytu köşede yerin altında kimsenin bilmediği bir yer. İçerisi boş. Güvenliği sadece siz açalirsiniz. Peki şimdi böyle bir yer olsa oradan hiç çıkmak istemezmiydiniz? Şahsen ben istemiyorum. Fakat bu gün pzrts mecburen okula gitmek zorundayım. Bu yüzden hızlıca üstümü giyip aşağı indim.

Not: Kıyafetler combyn dan (kendim yapıyorum)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Not: Kıyafetler combyn dan (kendim yapıyorum)

Babam kahvaltı yapıyordu.
-Günaydın!
-Günaydın!
-Ben çıkıyorum.
-İyi dersler kahvaltını yap.
-Tamam.
Telefonumu çıkarıp Ceyda yı aradım.
-Nerdesin?
-İşte tan şuan okulun bahçesine ayak basmakta bulunuyorum. Ya sen?
-Hımm bende taxi deyim. Şimdi gelirim.
-Abinler?
-Bilmem. Evde değillerdi. Herhalde gitmişler.
-Anladım.
-Okulda görüşürüz.
-Görüşürüz.
15 dk sonra :
Okula gelmişim. Taxi halledip okulun daha doğruaun binanın ilk yerine yani birinci katından -3 e bastım. Bu gün tüm öğrenciler -3. Katta olmaları lazımdı. Tüm herkesle bi konuşma yapılcaktı. Gittiğimde tüm herkes zaten ordaydı. Hazırlanmışlardı. En arkaya geçmeye çalışıyordum. Of hayır!
Çok dolu olduğu için düşmüştüm. Kafamı çevirdiğimde düştüğüm daha doğrusu kucağına bildiğiniz oturduğun kişinin Meriç olduğunu gördüm. Direk kalkıp özür diledim. Çok paniklemiştim. O sırada müdürün "herkes otursun" demesiyle Meriç in yanına geçtim. Evet haftanın ilk gününden kendimi rezil etmeyi başarmıştım. Büyük başarı tebrikler...
Müdür gereksiz bir konuşma yapmış ve gitmişti herkes dağılıyordu. Bende direk abimlerin sınıfına çıktım ama sınıfta değillerdi. Toplantıdada sürekli etrafa abimleri görmek için baktım. Fakat göremedim. Eminim en kötü, beklenmedik zamanda karşıma çıkacaklar. Yani genelde hep öyle olurdu. Sınıfıma geri döndüm. En arka tekliye geçip oturdum. Ceyda bi an sınıfı bastı. Şaşırmamıştım. Ceyda ya hani ?! Her şey beklenir. Beni kolumdan tutup direk :
-Karakola gitmemiz gerek.
Dedi.
Garip bi şekilde yine şaşırmamıştım. Hızlıca çantamı alıp sınıftan çıktım. Ceyda olayı anlatmaya çalışıyordu ama yok bi türlü anlamıyorum. Tek anladığım abimler gece sprey boya almışlar. Duvar boyamışlar. O sırada polis gelmiş bunlar kaçmış ve sonuç :
-Can abimin kolumu kırılmış?
-Ever kırılmış valla.
-Sen nerden biliyon?
-Telefonun kapalıymış e otomatik olarak sana ulaşamadıkları için direkt benii aradılar.

Bi sıkıntı vardı. Yavaş yavaş konuyu anlamaya çalışıyorum tamam okey ama sıkıntı şu: "Can abimin kolu daha doğrusu bilek kısmı " nasıl kırıldı? Zaten ilk bunu sorcam..
Karakola vardığımızda Ceyda bi kaç soru sordu ve sonuç olarak içeri girmemize izin verdiler. Can ve Metin abi içerde oturuyorlardı. Bizi görünce ayağa kalkıp parmaklıklara doğru geldiler.
Olayı çok merak etmiştim. Artık öğrenicektim...
Hadi bakalım !!

Devam edecek....

Arkadaşlar bu ara hem yeni kitabın kapağı bende sürekli wattpad durdurulduğu için bölüm gelemedi ama geri eski düzene döndükkkk👌👌👌

YeRin AltıNdA bİr OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin