19. Bölüm = Gizli bi İşş

25 4 0
                                    

Medya= Meriç önceki bölümlerde medya larda görmüştük.

Açıkçası korkmuyo değildim. Sena hanım evde değildi. En son konuştuğumuzda bu akşam işim var demişti.
Sena hanım umarım evde değildir. Diye umuyorum.
Evet yavaşça arka bahçeye yöneldim. Açık ve alçak bi cam arıyodum ama tabiki de alttakilerin hepsi demirliydi. Kafamı yukarı kaldırdım ve açık bi pencere ile göz göze geldim. Yavaşça etrafı kontrol edip normalde yasak olan bi şeyi yaptım açık havada uçtum.
Pencereye gelince hızlıca içeri girdim. Yavaşça yürümeye başladım. Kiler tarzı bi şeyin içindeydim. Kapıya gelince yavaşça açıp dışarı çıktım. İşte bu hiç kimse yoktu.
Ne mi arıyorum?
Meriç hakkında bi eşya. Değer verdiği bi eşya. Günlük veya bi defter yada başka bi şey bilmiyorum o tarz şeylere ihtiyacım var. Yavaş ve sessiz adımlarla merdiven tutunma yerlerine yaklaşıp aşağa baktım. Görünürde kimse yoktu. Aşağıya inmek çok riskli olduğu için burda kalmayı tercih ettim. Ev üç katlıydı. Yukarı katada çıkmaya cesaretim yok. Bu yüzden bu katı gezmeye başladım. O sırada üzerine ergence stikırlar olan bi kapı gördüm. Yavaşça kapıya yaklaşıp içeriyi dinlemeye başladım. Ses gelmeyince Allah ım sen beni koru diyip içeri girdim. Burası kesinlikle Meriç in odasıydı mobilyaları simsiyahtı. Odanın içinde o kadar az beyaz yada farklı bi renk olarak koyu yeşil vardı.
Tüm rafları dolu üç kitaplık ve önlerinde de 2 tane siyah puf vardı. Ortada da koyu yeşil bi masa, tahmin edin masanın üstünde de ne var?
Evet Meriç in telefonu.
Telefonu alıp hızlıca açtım. Fakat kilidi vardı. O sırada bu tarafa doğru gelen bir ayak sesi duydum. Hızlıca odadan çıkıp iki oda sonraki odaya girdim.
Daha doğrusu banyoya. Kapıyı kapatıp kuvvete girdim ve perdeyi çektim.
15 dk sonra :
Ne mi yapıyorum. İyi işte Meriçgilin salonunda Meriç le karşılıklı oturuyoz. Nasıl mı yakalandım?
13 dk önce:
Banyonun kapısı açıldığını fark ettim. Nefesini tutup içimden dua ediyodumki bi an perde açıldı ve Meriç le göz göze geldik. Elimdeki telefon kuvvete sert bi şekilde çarpıp klozetin içine düştü.
Meriç in üstü çıplak altında beline bağlamış bi havlu ile önce artık olmayan telefonuna sonrada bana baktı.
-Şey ben evi karıştırmışım.
Kolumdan tuttuğu gibi beni kuvvet den çıkarttı sonrada kapıyı açıp dışarı fırlattı.
Ne yaosamki diye düşünürken rn iyisi kaçmak dedim. Koşarak merdivenlere yöneldim. Yalnız Meriç de tuvalette üstünü giyinmiş ve şimdi peşine takılmıştı. Tam çıkış kapısını buldum kulpuna tuttum Meriç in kolu arkadan yavaşça uzandı. Yavaşça önüme döndüm ve Meriç le göz göze geldik.
Harika işte şimdi bildiğin sıçtım. Haksızmıyım?
Meriç kolumdan tutup salona yöneldi. Acayip sinirliydi anlatamam. Omuzlarıma basarak beni koltuğa otutturdu.

Evet olanlar bu. Şimdiki zamana dönelim.

-Açıklama bekliyorum. Yada tahmin ediyim. İntikam için geldin.
Dedi.
Yanlışlıkla :
-Nerden bildin?
Dedim.
Gülümseyip:
-Sen salakmısın?
Dedi.
-Düzgün konuş bu bir. Beni gazeteye, verdin iki, yetmezmiş gibi beni rezil ettin bu da üç.
Dedim.
-İyi de seni ben gazeteye vermedim. Biri fotoğrafımızı çekmiş bende hazır bulmuşken seni deli ediyim. Dedim.
Dedi.
-Salla bende yedim.
-Ya sen evime girdin. Bi de hesap soruyon.
-Evine girmeme sen sebep açtın. Gazeteyi geçtim doğru söylüyorsun tamam ama geçen gün partide yaptığın?
Dedim.
Derin bi nefes alıp:
-O anne demeye utandığım kadın var ya. Bak bu diyceklerimi sakın unutma! O kadın normal biri değil. Önce senin parfümünü alıcak sana para vericek. Kısası seni önce kendine çekicek ve sonra diğer çoğu kişiye yaptığı gibi senin üzerine öyle bi yalan atıcakki geri toparlayamıycaksın. Bu dediğini unutma.
Dedi.
-İyi de neden?
Dedim.
-İnternete yaz bu şirket ile çalışan ve sonra ağır bi suç işleyen ve bu yüzden hapse kadar giren kişilere bak. Annem olucak bu kişi insanları ağır bi suç işlemişler gibi gösteriyor.
Dedi.
-İyi de neden ben ? Meriç bi açıklaması olmalı dimi?
-Çünkü senin bu parfümün çok güzel bende daha önceden kokladım. İşte o annem olucak kişi senin ilerde güzel şeyler yapıcağını biliyor. Bu yüzden ilk sana parfüm yaptıracak sonrada elindekileri alıcak.
Dedi.
-Meriç son bi soru sorucam.
-Hayır diyebilirmiyim?
-Hayır
-Söyle.
-Neden beni uyarıyosun?
-Bi nedeni yok.

Son sözünü söyleyince yavaşça ayağa kalktım. Oda kalktı.

-Meriç ben dediklerini düş-
Daha sözümü bitirmeden:
-Düşünmelisin.
Dedi.
Kafa sallayıp:
-Çok özür dilerim. Bi daha olmıycak.
Dedim.
Gülümseyip:
-Kafandakini çıkar.
Dedi.
Doğru kafamda peruk vardı.
Kafa sallayıp kapıya yöneldim tekrardan özür dileyip dışarı çıktım.

Devam edecek..
Kitabımızın yeni kapağı nasıl olmuş?
Düşünceleriniz benim için çok önemli.
Bide şu alttaki yıldıza basmayı unutmayın.! 👉🌟
Sizi seviyorum iyikilerim
Bb. 👉❤👈

YeRin AltıNdA bİr OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin