Had

748 41 0
                                    

"To jako myslíte opravdu vážně? " Neskrýval své udivení Poe.

"Vidíš, já jsem ti to říkal." Trval na svém Finn.

"Víme, že to zní šíleně, ale....... není to přece nemožné." Rose se prosebně podívala na Poea.

"Nevím,..... Ale to je teď jedno. Velitelé rozhodli. Zítra ráno zahájíme útok na základnu. Záchrana Rey je bohužel vedlejší." Zdůraznil.

"Jak vedlejší?" Rozčilil se Finn.

"Prostě to tak je, pokud ji chceme odtamtud dostat, musíme doufat, že se jí nějak podaří využít situace během útoku. Jinak to nejde." Poe se svalil do křesla.

"Dobrá tedy, a můžeme udělat vůbec něco?" Tázavě se a něj otočil Finn.

***

Generál Hux byl vzteky bez sebe. Myslel, že ji stihne trochu mučit. Jak je možné, že tam byl tak rychle. Odpověď by byla jednoduchá, pokud by Ren odhalil jeho špeha. Na ochranu jeho mysli použil jeden ze Snokových předmětů, které vzal po jeho smrti z jeho pokojů. Nevěděl, zda by je Ren  dokázal vycítit. Ale poté, co mu špeh vylíčil jeho chovaní k té dívce poté, co je celou noc sledoval, měl jistotu.

Jestli sis myslel, že ji tím ochráníš tak ses spletl

Ona na tu hru možná skočila ale já......ne

A teď je tady a já jsem ve výhodě 

Ozvalo se zaklepání. Hux pozval dotyčného dál, netrpělivě očekávajíc souběh událostí.

"Generále, jak jste předpokládal, nechal ji u sebe. Hlídají ji dva. Máme pro ni jít?"

"Ne,... " nařídil, ".. zatím ji nechte. Ať má pocit, že má vše pod kontrolou. Zítra jistě bude mnoho příležitostí, kdy ji nechá o samotě a to bude naše chvíle." Ušklíbl se.

Nemůžeš ji hlídat věčně

A až se tak stane poznáš jaké to je.....trpět 

Hux mu dal pokyn k odchodu. Konečně je to tady. Už žádné poslouchání rozkazů. On bude vydávat rozkazy. Konečně stane na vrcholu, jako vůdce. Dlouho čekal. A teď má konec na dosah ruky. Stačí je vhodný okamžik. A bude to on, kdo bude vládnout galaxii.

Světlo a tma (Reylo)Kde žijí příběhy. Začni objevovat