Jakmile vstoupili do hyperprostoru, šel Poe za Finnem. Seděl na zemi v chodbě. Posadil se vedle něho.
"Bude v pořádku, uvidíš." Chlácholil ho.
"Doufám, že máš pravdu." Odvětil zasmušile Finn.
"Všiml jsem si, že se s Rey v poslední době něco děje. A začalo to od té operace na Bouthu. Řekneš mi, o co jde?" Začal vyzvídat. Finn se chvilku zamyslel. Nebyl si jistý, zda to může Poeovi říct, ale po chvilce se nadechl a ve zkratce mu vylíčil to, co věděl. Poe pozorně naslouchal.
"... A tak si pořád myslí, že ho snad dokáže obrátit nazpět. Mě to přijde jako naprostá šílenost. Copak sama už kolikrát nebyla svědkem, jaký dokáže být? Nevěřím, že by někdo takový mohl.... být zachráněn, jak říká. A on si to ani nezaslouží, po tom všem co spáchal. "
Poe chvilku dumal. Převracel v hlavě vše, co mu teď Finn řekl.
" No,....spoustu věcí to vysvětluje. Lea by byla ráda, kdyby se jí syn vrátil. Z toho důvodu bych chápal její jednání. Tady jde ale ještě o něco jiného......, " odmlčel se."... Víš včera v noci, když jsem měl hlídku, jsem ji viděl, jak odchází dolů do jeskyní. Nejdřív jsem myslel, že nemůže spát, nebo chce být sama, tak se jde projít. Proto jsem tomu nevěnoval moc pozornosti. " Finn nechápal.
" Na další hlídku jsem vás nechtěl budit, držel jsem ji až do rána. Takže jsem ji viděl se vracet. Byla pryč celou noc a bylo vidět, že brečela. Třeba se cítí bezradná, že na to nestačí, nebo tak..."
"Hmmm,... v tom případě, je to ještě horší, něž jsem myslel. Vím, že mi neřekla úplně všechno Poe a to je možná to, co jí trápí. Že nemůže říct....nebo nechce.....netuším."
Ale pochybuji, že celou noc někde seděla na kameni a brečela
Finn se upřeně zahleděl do podlahy. Měl ještě jednu teorii, ale nechtěl ji Poevi říkat, protože jemu samotnému připadala ta ze všech nejabsurdnější a nechtěl před ním vypadat jako, že se dočista zbláznil. Teorii, díky které by do sebe všechno zapadalo.
Ale ..... přece ho nemohla ..... mít ráda ..... a nebo ano?
Musím si promluvit s Rose......té jediné můžu říct všechno
ČTEŠ
Světlo a tma (Reylo)
Fiksi PenggemarKdyby nebyla tma, nebylo by světlo. Jeden nemůže existovat bez druhého tak jako já bych neexistoval bez ní. S tou myšlenkou zažehl svůj meč... Taková menší fan fikce na téma Reylo, kterou mám již dlouho v hlavě . Je to můj první pokus, takže to ber...