Κεφάλαιο 15

992 46 1
                                    

Φωτεινής POV

Ημέρα Χριστουγέννων. Φέτος τα Χριστούγεννα θα τα περάσω με την μαμά και την οικογένεια της Αλμπερτίνας. Ααα και την Εβελίνα. 

Καλέ εσείς δεν ξέρετε... Εγώ με την Εβελίνα είμαστε μαζί. Μιας και θα πεθάνουμε, είπαμε να το κάνουμε μαζί. 

Όχι εντάξει, πλάκα κάνω. Είμαστε μαζί, όχι γιατί θα πεθάνουμε, αλλά γιατί έτυχε να έχουμε το ίδιο πρόβλημα υγείας. Καταλαβαίνουμε η μία την άλλη γιατί ξέρουμε τι περνάμε. Κάτι που κάποιος άλλος δεν θα καταλάβαινε τόσο εύκολα. Επίσης μου αρέσει η Εβελίνα, γιατί είναι διαφορετική. Ξέρει τι θέλει και τι κάνει. Σε αντίθεση με εμένα.

Τώρα μάλλον θα θέλετε να μάθετε πως εγώ τα έχω μαζί της, πότε τα φτιάξαμε και τέτοια, έτσι δεν είναι;

Λοιπόν, από που να ξεκινήσω.... Ααα ναι... Από την αρχή. 

Όταν βγήκα από το νοσοκομείο, εγώ συνέχισα να πηγαίνω για να βλέπω την Εβελίνα. Άσχετα με το τι έγινε μεταξύ μας εκείνη την ημέρα, εγώ δεν την έβλεπα έτσι... τουλάχιστον όχι τότε. Δεν λέω, είναι πολύ ελκυστική, αλλά εκείνο που παραλίγο να συμβεί αν δεν έμπαινε η Κωνσταντινίδου, ήταν κάτι της στιγμής. 

Μετά από αυτό, όταν την επισκεπτόμουν, είχα την ευκαιρία να την γνωρίσω καλύτερα και να μπορέσω να πω ότι μου αρέσει ερωτικά και είμαι σε θέση να τα φτιάξω μαζί της. Όταν βγήκε από το νοσοκομείο, αρχίσαμε να βγαίνουμε. Στην αρχή ήταν φιλικά, αλλά μετά φιληθήκαμε και είπαμε να δούμε που θα μας βγάλει όλο αυτό. 

Οι φίλοι μου δεν είχαν κανένα πρόβλημα μαζί της, και γιατί να έχουν, είναι τέλεια, και η μαμά μου την ήξερε επειδή ήμασταν στο ίδιο δωμάτιο. 

Όπως καταλάβατε, αυτό μας φέρνει στο τώρα. Εγώ και η Εβελίνα σε σχέση. 

Βέβαια η σχέση μου με την Εβελίνα δεν είναι το μόνο που συνέβη μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα που πέρασε. Αρχικά η Γεωργία, η κοπέλα η οποία είχε βάλει για πρόεδρος του 15μελούς, όταν βγήκα από το νοσοκομείο, μου είπε περαστικά και ότι λυπάται για ότι μου συνέβη, όχι μόνο για το πρόβλημα υγείας μου, αλλά και αυτό που έγραψαν για εμένα. Από τότε είναι και αυτή στη παρέα μας. Και να πω την αλήθεια την είχα παρεξηγήσει, γιατί είναι πολύ καλό κορίτσι.

Κάτι άλλο που συνέβη, είναι η σχέση μεταξύ Αλμπερτίνας και Στέλιου. Είναι προφανές ότι κάτι τρέχει μεταξύ τους, αλλά κανένας δεν το παραδέχεται. Επίσης ο Στέλιος είναι και αυτός στη παρέα μας. Από εκεί μου ήμασταν τρεις, γίναμε πέντε. Και ακόμα ποιο πολλά άτομα μου μιλάνε από πριν. Όμως, άλλα τόσα έχουν πρόβλημα μαζί μου.

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Where stories live. Discover now