Κεφάλαιο 37

844 40 8
                                    

Ερμιόνης POV

"Έκπληξη!" Φώναξα όταν η μαμά της Ναταλίας άνοιξε την πόρτα.

"Δεν σε περιμέναμε μέχρι την παραμονή Χριστουγέννων. Πώς και αποφάσισες να έρθεις;" Ρώτησε και εγώ μπήκα μέσα.

"Σιγά μην έχανα τα γενέθλια της Κωνσταντίνας." Είπε και όταν μπήκα μέσα τότε την είδα.

Ήταν σοκαρισμένη. Η Ζωή ακριβώς από πίσω της ανήσυχη. Κοίταξε και με είδε και τότε κατάλαβε.

"Γειά σου Φωτεινή." Είπα χαμογελαστή.

"Γ-γεια." Είπε ακόμα σοκαρισμένη.

Δεν περίμενε να με δει. Τουλάχιστον όχι ακόμα.

"Χαίρομαι που σε βλέπω." Είπα και πήγα να την αγκαλιάσω.

"Και εγώ." Απάντησε, αλλά δεν με αγκάλιασε. Στεναχωρήθηκα λίγο, αλλά το προσπερνάω.

"Hi... I'm Shay." Συστήθηκε η Shay.

"Hi I'm Fotini and this is Zoe." Είπε η Φωτεινή και εγώ δεν έπαιρνα τα μάτια μου από πάνω της.

"Well... Now I see why you're in love with her." Είπε η Shay χαμηλόφωνα, αλλά δεν της έδωσα σημασία. Και ξέρω ότι δεν ακούστηκε.

"Που είναι η Ναταλία;" Ρώτησα γενικά τα άτομα που βρίσκονταν στο χώρο.

"Πήγε να αλλάξει, τώρα θα κατέβει." Απάντησε η μαμά της.

"Τέλεια." Απάντησα. "Θα πάω πάνω." Συμπλήρωσα και έτρεξα πάνω.

Άνοιξα απότομα τη πόρτα στο δωμάτιό της και την είδα με τα εσώρουχα πάνω από την Αθηνά στο κρεβάτι.

"Ααααααα!" Φώναξαν και η δύο.

"Δεν είδα τίποτα που δεν έχω ξανά δει." Είπα γελώντας και μπήκα μέσα.

Η Ναταλία έτρεξε και με αγκάλιασε με την Αθηνά να έρχεται από πίσω.

"Δεν το πιστεύω ότι ήρθες νωρίτερα." Είπε η Ναταλία ενθουσιασμένη.

"Φυσικά και θα ερχόμουν νωρίτερα. Ήθελα να σας κάνω έκπληξη για τα γενέθλια της." Απάντησα και την έσφιξα ακόμα πιο πολύ.

"Μου έλειψες ρε." Είπε και γέλασα.

"Ένα μήνα έχεις να με δεις σιγά." Απάντησα.

"Εγώ θα σας αφήσω να τα πείτε. Μην αργήσετε όμως. Θα έρθουν οι καλεσμένοι σε λίγο." Είπε η Αθηνά και εγώ σήκωσα το φρύδι μου.

"Εδώ εσείς ήσασταν έτοιμες να κάνετε σεξ και μου λες ότι εμείς θα αργήσουμε;" Είπα και κοκκίνισε, αλλά γέλασε και έφυγε.

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Where stories live. Discover now