Κεφάλαιο 34

726 40 12
                                    

Ερμιόνης POV

"Ερμιόνη..." Είπε σοκαρισμένη.

"Χαίρομαι που σε βλέπω... Ξύπνια." Είπα και χαμογέλασα με δάκρυα στα μάτια.

"Νόμιζα πως η Ναταλία σου είπε να μην έρθεις." Είπε και την κοίταξα μπερδεμένη.

"Μετά από τόσο καιρό που με ξανά βλέπεις αυτό έχεις να πεις;" Ρώτησα και αυτή σηκώθηκε όρθια.

"Συγνώμη αλλά... Δεν περίμενα να έρθεις." Απάντησε και εγώ κούνησα το κεφάλι μου, σκουπίζοντας τα δάκρυά μου.

"Δεν υπήρχε περίπτωση να μην έρθω και το ξέρεις." Απάντησα και πήγα κοντά της.

"Έφυγες όμως." Είπε με κοίταξε με σταυρωμένα χέρια.

Θα μου το χτυπάει για πάντα δεν υπάρχει περίπτωση.

"Έφυγα γιατί αυτή η δουλειά ήταν ευκαιρία ζωής και σίγουρα δεν θα μου ξανά δινόταν." Απάντησα και αυτή στριφογύρισε τα μάτια της.

"Αν δεν ήμουν σε κώμα θα έφευγες;" Ρώτησε και εγώ δεν χρειάστηκε καν να σκεφτώ την απάντησή μου.

"Ναι."

"Ναι;" Ρώτησε σοκαρισμένη. "Και όλα όσα μου είπες; Τι ήταν όλα αυτά;!" Συμπλήρωσε φωνάζοντας.

"Αν πιστεύεις ότι όσα σου είπα δεν τα εννοούσα τότε δεν υπάρχει λόγος να βρίσκομαι εδώ. Καλύτερα να μην ερχόμουν καθόλου." Απάντησα και πήγα να φύγω.

"Ναι φύγε πάλι! Τώρα τελευταία μόνο αυτό ξέρεις να κάνεις." Είπε φωνάζοντας και εγώ σταμάτησα.

"Και τι ήθελες να κάνω; Μετά που έπεσες σε κώμα η ζωή μου δεν είχε νόημα. Περίμενα και περίμενα και περίμενα. Ξέρεις πόσο δύσκολο μου ήταν να σε αφήσω και να φύγω; Βρήκα μια ευκαιρία για να φτιάξω την ζωή που ονειρευόμουν και την άρπαξα. Ακόμα και αν σήμαινε να σε αφήσω πίσω. Μην νομίζεις όμως ότι ήταν εύκολο, γιατί δεν ήταν καθόλου. Κάθε μέρα από τότε που έφυγα θα έκλαιγα και μόνο εσένα σκεφτόμουν και ότι δεν θα είμαι δίπλα σου όταν ξυπνούσες. Έπρεπε όμως να κοιτάξω και εγώ την ζωή μου και αυτό που θεώρησα καλύτερο έκανα. Δεν περιμένω να καταλάβεις τίποτα από όσα έκανα και δεν σου ζητάω να τα καταλάβεις. Περίμενα όμως, η αντίδρασή σου να μην ήταν αυτή που βλέπω τώρα." Είπα και ξεκίνησα να κλαίω.

Ειλικρινά δεν μπορώ να το πιστέψω ότι σκέφτηκε έτσι για εμένα. Ότι δεν εννοούσα όσα της έχω πει. Πώς μπορεί να νομίζει αυτό το πράγμα; Που εγώ ρίσκαρα την δουλειά μου, την ζωή μου για να είμαι μαζί της, γιατί την αγαπούσα... Και την αγαπάω ακόμα.

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Where stories live. Discover now