Ερμιόνης POV
"So any questions?" Ρώτησα τα παιδιά στη τάξη μου.
"Noo." Είπαν τα παιδιά και εγώ έγνεψα.
"Okay... You're free to go." Είπα και ξεκινησαν τα παιδιά να σηκώνονται για να φύγουν.
Εγώ μάζευα τα πράγματά μου όταν η μία κοπέλα ήρθε στην έδρα.
"Everything okay Rachel?" Την ρώτησα καθώς έβαζα το λάπτοπ στη τσάντα μου.
"Oh yeah yeah, everything's fine.... I was just wondering..." Είπε και με το ένα χέρι της στηριζόταν στην έδρα και με το άλλο ξεκίνησε να χαϊδεύει το χέρι μου. "Do you think we could go for a coffee or something?" Είπε και εγώ χαμογέλασα.
"You know we can't." Απάντησα και έπιασα το χέρι μου.
"You're gay, aren't you?" Ρώτησε για να σιγουρευτεί.
"Yes, but my answer is still no." Απάντησα και πήρα τα πράγματά μου έτοιμη να φύγω.
"But why, you're beautiful, I'm beautiful can't you make an exception for me?" Ρώτησε και έκανε τα puppy eyes.
"Μπελάς που με βρήκε." Είπα χαμηλόφωνα και στριφογύρισα τα μάτια μου. "No, I'm your teacher and you're my student. Also who said I'm single?" Είπα και πήρα τα πράγματά μου για να φύγω.
"Your girlfriend doesn't have to know."
"Πω μπελάς που μας βρήκε." Είπα στον εαυτό μου χαμηλόφωνα και στριφογύρισα τα μάτια μου.
"Look Rachel you're a beautiful girl, but I've done this road before and it doesn't work. So please... I have a plane to catch." Είπα και ξεκίνησα να περπατάω προς τη πόρτα.
"You've been with a student before?" Ρώτησε και εγώ χαμογέλασα, αν και δεν με έβλεπε, γιατί δεν γύρισα.
"Your words... Not mine. Have a nice day Rachel." Είπα και έφυγα.
Πήγα στο γραφείο του διευθυντή για να του πω ότι φεύγω.
"Hello Mr. Williams!" Είπα χαμογελαστή.
"Oh Hermione come on in." Είπε ενθουσιασμένος και μου έκανε κίνηση με το χέρι του να μπω στο γραφείο. "I thought you would be at the airport by now." Είπε και καθώς μάζευε κάτι χαρτιά.
"I'm leaving right now actually. I just came to say goodbye." Είπα και με κοίταξε.
"You didn't have to... I don't want to be the reason you lose your flight. We'll see you in a week." Είπε και ήρθε να με αγκαλιάσει.
"Bye mr. Williams." Είπα και πήγα προς την πόρτα.
"Bye Hermione." Είπε και έφυγα. Βγήκα από το σχολείο πήγα στο αμάξι και πήγα κατευθείαν στο σπίτι.
Όλα ήταν έτοιμα, μόνο την βαλίτσα να πάρω και έφυγα.
Μπήκα σπίτι και δυστυχώς το άτομο που ήλπιζα να είχε φύγει, ήταν ακόμα εκεί.
BINABASA MO ANG
Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)
RomanceΗ Φωτεινή είναι μαθήτρια λυκείου στη τρίτη τάξη. Είναι καλή μαθήτρια και πρόεδρος του τμήματος και του 15μελους. Η Ερμιόνη είναι η νέα αντικαταστάτρια καθηγήτρια στο σχολείο της. Είναι νέα και όμορφη κάτι που θα αναστατώσει την Φωτεινή. Αυτή η ανα...