Ερμιόνης POV
"Σαν τι να συμβαίνει μεταξύ μας;" Είπα ήρεμη και κοίταξα την Φωτεινή.
Αυτή φαινόταν ανήσυχη ότι η Ναταλία ξέρει, αλλά με το βλέμμα μου της είπα να ηρεμήσει και να ακολουθήσει το παράδειγμά μου.
"Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, ξέρω ότι κάτι τρέχει μεταξύ σας." Είπε η Ναταλία και σταύρωσε τα χέρια της.
"Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω με ποιον τρόπο εννοείς ότι κάτι τρέχει μεταξύ μας. Υπάρχουν τόσοι τρόποι... Για παράδειγμα φιλικά, κάτι που θα έλεγες ότι συμβαίνει, αλλά μόνο έξω από το σχολείο, μετά είναι η σχέση που έχουμε σαν μαθήτρια-καθηγήτρια, η οποία σχέση κυριαρχεί στη καθημερινότητά μας και μετά είναι η σχέση π-" Έλεγα και η Ναταλία με διέκοψε.
"Ερωτική σχέση. Εννοώ ότι κάτι ερωτικό τρέχει μεταξύ σας." Είπε αγανακτισμένη.
"Ερωτική; Χαχαχα. Εγώ και η Φωτεινή;" Είπα και άρχισα να γελάω. Με κοιτούσαν και οι δύο σαν να χάζεψα. "Η Φωτεινή είναι αρκετά χρόνια μικρότερή μου, δεν είναι να είναι δυνατόν να έχουμε σχέ-"
"Ναι τα έχουμε... Δεν υπάρχει λόγος να κρυβόμαστε." Απάντησε η Φωτεινή και εγώ την κοίταξα με γουρλωμένα μάτια.
Το ίδιο και η Ναταλία με την Αθηνά, ενώ η Κωνσταντίνα απλά χαμογελούσε.
"Σας το πα εγώ." Είπε και χαμογέλασε.
"Πες μου ότι μου κάνετε πλάκα." Είπε η Ναταλία και σηκώθηκε όρθια.
"Τι έγινε στο να μην το πούμε σε κανέναν;" Ρώτησα και την κοίταξα με σταυρωμένα χέρια.
"Έκανα λάθος. Δεν μπορώ να κρύβομαι από την αδερφή μου. Θα το μάθαινε αργά η γρήγορα." Είπε και εγώ κούνησα το κεφάλι μου.
Σταύρωσα τα χέρια μου και περίμενα να μιλήσει η Ναταλία.
"Πόσο καιρό συμβαίνει αυτό;" Ρώτησε η Ναταλία χωρίς να μας κοιτάει.
"Από όταν μπήκε η Φωτεινή στο νοσοκομείο." Απάντησα εγώ.
"Και μου το λέτε τώρα μετά από τόσο καιρό;" Είπε και μας κοίταξε. "Είστε τρελές. Δεν εξηγείται αλλιώς. Φωτεινή η Ερμιόνη σε περνάει 10 χρόνια. Μπορεί να μπει φυλακή για αυτό που γίνεται μεταξύ σας. Μπορεί να χάσει την δουλειά της." Είπε απευθυνόμενη στην Φωτεινή και μετά γύρισε σε εμένα. "Και εσύ; Εσύ δεν σκέφτεσαι όλα όσα έχεις καταφέρει μέχρι τώρα και θέλεις να τα πετάξεις για έναν ενθουσιασμό;" Είπε σε εμένα και εγώ την κοίταξα σοκαρισμένη.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)
RomanceΗ Φωτεινή είναι μαθήτρια λυκείου στη τρίτη τάξη. Είναι καλή μαθήτρια και πρόεδρος του τμήματος και του 15μελους. Η Ερμιόνη είναι η νέα αντικαταστάτρια καθηγήτρια στο σχολείο της. Είναι νέα και όμορφη κάτι που θα αναστατώσει την Φωτεινή. Αυτή η ανα...