Φωτεινής POV
"Κ. Λιάνδη...Γιατί μας ψάχνατε;" Ρώτησα μπερδεμένη.
"Ας περάσουμε μέσα." Ήταν το μόνο που είπε και εγώ έκανα στην άκρη για να περάσει.
Έκατσα στο κρεβάτι δίπλα από την ερμιόνη και η διευθύντρια στεκόταν όρθια.
"Λοιπόν δεν θα πολυλογώ, γιατί θέλω να πάω να ξεκουραστώ και εγώ..." Ξεκίνησε να λέει και εγώ κοίταξα την Ερμιόνη που φαινόταν ήρεμη.
Εμένα από την άλλη η καρδιά μου δεν σταματούσε να χτυπάει. Κατά βάθος ήξερα γιατί θα μας μιλούσε, αλλά ήλπιζα να είναι για κάτι άλλο.
"Δεν με ενδιαφέρει τι κάνετε στις προσωπικές σας ζωές, αλλά όταν βρίσκεστε στο σχολείο η θέση σας είναι συγκεκριμένη... Το ίδιο και η σχέση σας." Είπε και πήγα να μιλήσω, αλλά συνέχισε να μιλάει. "Δεν με νοιάζει αν έχετε κάποια ερωτική σχέση ή όχι... Αυτό είναι δικό σας θέμα... Αυτό που θέλω εγώ είναι να μην φέρνετε την προσωπική σας σχέση στο σχολείο." Συμπλήρωσα και πήγα να μιλήσω, αλλά αυτή τη φορά με διέκοψε η Ερμιόνη.
"Δεν ξέρω ποιος σας είπε για την σχέση μας ή τι σας είπε, αλλά ποτέ δεν εκδηλώθηκε αυτή η σχέση στο σχολείο." Απάντησε η Ερμιόνη.
"Δεν διαφωνώ, απλά ήθελα να ενημερωθείτε. Αν και δεν νομίζω ότι χρειαζόταν... Ξέρετε και οι δύο την θέση σας και αυτό είναι καλό." Απάντησε και πήγε προς την πόρτα. "Και νομίζω πως θα ήταν καλύτερο η δεσποινίς Φωτεινή να πάει στη καμπίνα της... Να ξεκουραστείτε και οι δύο σας." Συμπλήρωσε και έφυγε.
"Απ'ότι βλέπεις δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα. Μπορούμε να είμαστε μαζί και κανένας δεν μπορεί να μας πει τίποτα." Είπε και ήρθε δίπλα μου πιάνοντας με από τα χέρια.
"Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα... Το ότι μας είπε η διευθύντρια ότι μπορούμε να έχουμε σχέση αλλά εκτός σχολείου δεν σημαίνει τίποτα. Θέλω να σκεφτώ και ελπίζω να το σεβαστείς αυτό." Απάντησα και βγήκα από την καμπίνα της για να πάω στη δική μου.
Μπήκα μέσα και ξάπλωσα στο κρεβάτι. Αυτό που δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να συμβεί... Αρχίζει να συμβαίνει. Μπορεί η διευθύντρια να μην πει τίποτα όσο η σχέση μας μένει εκτός σχολείου, αλλά αυτός που της μίλησε και της είπε για αυτή την σχέση μπορεί να το ξανά κάνει. Αυτή την φορά όμως όχι στη διευθύντρια, αλλά σε κάποιον ανώτερο ή ακόμα χειρότερα στο μπαμπά μου.
Εκεί που νομίζεις ότι ένα πρόβλημα λύθηκε βγαίνει καπάκι ένα καινούργιο να σε βασανίζει. Δεν αντέχω άλλο. Θέλω επιτέλους να σταματήσουμε να νοιαζόμαστε για όλους τους άλλους και να κοιτάξουμε τους εαυτούς μας. Να είμαστε επιτέλους μαζί χωρίς να σκεφτόμαστε μην μας δει κάποιος μαζί.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)
RomanceΗ Φωτεινή είναι μαθήτρια λυκείου στη τρίτη τάξη. Είναι καλή μαθήτρια και πρόεδρος του τμήματος και του 15μελους. Η Ερμιόνη είναι η νέα αντικαταστάτρια καθηγήτρια στο σχολείο της. Είναι νέα και όμορφη κάτι που θα αναστατώσει την Φωτεινή. Αυτή η ανα...