Κεφάλαιο 29

984 42 6
                                    

Φωτεινής POV

Την επόμενη μέρα θα παίρναμε πρωινό στις 9 και στις 10:30 θα φύγουμε για Ρώμη.

Να σας πω ότι χθες το βράδυ δεν έγινε και κάτι ενδιαφέρον. Πήγαμε την βόλτα μας στη Φλωρεντία και όταν γυρίσαμε ήμασταν πτώματα. Κοιμηθήκαμε αμέσως. Εγώ τουλάχιστον.

Πάντως αυτό που λένε ότι πάμε εκδρομή και  κοιμόμαστε στις 5 και μετά ξυπνάμε σας ζόμπι, εγώ δεν το καταλαβαίνω.

Εντάξει ρε φίλε, εκδρομή ήρθαμε, όμως πρέπει και να κοιμηθούμε λίγο. Μην το ξεφτιλήσουμε.

Τέλος πάντων... Αυτή τη στιγμή είμαστε για πρωινό και εγώ φυσικά κάθησα σε σημείο για να βλέπω την Ερμιόνη... Και αυτή το ίδιο.

Είμαι τόσο χαρούμενη και δεν με νοιάζει αν το καταλάβει κανείς. Επιτέλους η ζωή μου είναι όπως την θέλω.

Είμαι καλά στην υγεία μου... Όσο μπορώ δηλαδή... Έχω όλοι μου την οικογένεια... Έχω τους φίλους μου που με στηρίζουν και έχω και την γυναίκα με την οποία είμαι ερωτευμένη. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που να θέλω. Τα έχω όλα και είμαι ευτυχισμένη.

Να γυρίσω πίσω στο τώρα... Στο τραπέζι καθόμασταν εγώ, η Αλμπερτίνα, η Γεωργία, η Δήμητρα και ο Στέλιος με τον Χρήστο.

Δεν ξέρω αν σας είχα πει τι γίνεται με την Αλμπερτίνα και αυτά τα δύο αγόρια, αλλά θα σας το ξανά πω.

Που λέτε από την δευτέρα λυκείου, στην Αλμπερτίνα άρεσε ο Χρήστος και φέτος στην αρχή της σχολικής χρονιάς, κάτι παίχτηκε μεταξύ τους. Τελικά όμως δεν συνεχίστηκε γιατί ο Χρήστος δεν ήταν αυτός που περίμενε να είναι.

Είναι λίγο χαζούλης και είναι από τα άτομα που βάζουν την παρέα πάνω από την σχέση. Όχι ότι αυτό είναι κακό, αλλά θα έπρεπε να υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ σχέσης και φιλίας. Για αυτό η Αλμπερτίνα αποφάσισε να μην το συνεχίσει, γιατί δεν της αρέσει αυτό.

Λίγο καιρό αργότερα όμως, ο Στέλιος της ζήτησε να βγούνε και αυτή δέχτηκε φυσικά. Ο Στέλιος ήταν πολύ ωραίο αγόρι, αλλά η παρέα του τον χαλούσε. Από τότε που μου έκαναν ότι έκαναν όταν μαθεύτηκε ότι μου αρέσουν τα κορίτσια και αυτός ξέκοψε μαζί τους είναι άλλος άνθρωπος.

Αυτό το εκτίμησε η Αλμπερτίνα και σκέφτηκε να του δώσει μια ευκαιρία... Και το αποτέλεσμα είναι να τα βράδια της εκδρομής, να κλειδώνονται τα δυο τους σε ένα δωμάτιο ή να κάνουν βόλτες μόνοι τους.

Όλοι είμαστε καλά με τις σχέσεις μας, εκτός από την Γεωργία και την Δήμητρα. Για αυτές δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά, αλλά πιστεύω πως δεν είναι εντελώς straight. Υπάρχει μια έλξη μεταξύ τους. Εύχομαι ότι και να είναι να τους βγει σε καλό.

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Where stories live. Discover now