Κεφάλαιο 19

1K 43 4
                                    

Αυτό το κεφάλαιο είναι συνέχεια του κεφαλαίου 19 της ιστορίας Love Of Interests. Για να καταλάβετε τι γίνετε καλύτερα να διαβάσετε και εκείνο το κεφάλαιο.

Φωτεινής POV

Την πόρτα άνοιξε η Ερμιόνη και εκεί που ήταν χαμογελαστή, σιγά σιγά το χαμόγελό της έφευγε.

"Γεια σας κορίτσια." Είπε και αφού κοίταξε πρώτα εμένα, κοίταξε μετά και την Εβελίνα. "Περάστε." Συμπλήρωσε και άνοιξε την πόρτα περισσότερο για να μπούμε μέσα.

"Που είναι η Ναταλία;" Ρώτησα εγώ επειδή δεν την είδα εκεί.

Η Ερμιόνη σκεφτόταν να βρει δικαιολογία να πει, γιατί δεν είναι ακόμα εδώ. Ήμουν σίγουρη ότι δεν θα ερχόταν στην ώρα της.

Μπορεί και να το μετάνιωσε και να μην έρθει καθόλου.

"Η Ναταλία θα έρθουν σε καμία ώρα. Της έτυχε κάτι και θα αργήσει λίγο." Είπε η Ερμιόνη και μας οδήγησε στο σαλόνι.

Η Εβελίνα πήγε πρώτη και εγώ βρήκα την ευκαιρία να ρωτησω την Ερμιόνη γιατί δεν είναι ακόμα εδώ η Ναταλία.

"Που είναι; Μήπως δεν έρθει;" Ρώτησα κάπως επιθετικά.

"Θα έρθει, αλλά εγώ της είπα να έρθει κατά τις 21:00." Απάντησε και κοίταξε κάτω.

"Γιατί;" Ρώτησα μπερδεμένη. "Εμείς γιατί είμαστε εδώ από τις 19:30;"

"Γιατί δεν περίμενα να έρθεις με την Εβελίνα... Και ήθελα να μιλήσουμε οι δύο μας." Απάντησε χωρίς να με κοιτάει και είδα τα μάγουλά της να κοκκινίζουν.

"Καλύτερα να πάμε στο σαλόνι." Απάντησα και πήγα προς τα εκεί.

Ήθελε να είμαστε οι δύο μας. Δεν το πιστεύω. Γιατί είμαι τόσο χαζή; Φυσικά και θα νόμιζε ότι θα έρθω μόνη μου.

Μετά από ότι έγινε μεταξύ μας, φυσικό να ήθελε να μείνουμε μόνες. Και εγώ από εκείνη την ημέρα την αποφεύγω και δεν είμαι ποτέ μόνη μαζί της. Δεν νομίζω να μπορέσω να συγκρατήσω τον εαυτό μου.

Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή τα πράγματα.

Σήμερα είναι Παρασκευή 18 Ιανουαρίου. Μια μέρα πριν τον χορό του σχολείου.

Αποφάσισα να πω στη Ναταλία να έρθουν με τον μπαμπά και την μαμά της. Δεν της έχω μιλήσει, σήμερα είναι η πρώτη φορά που θα μιλήσουμε.

Και που λέτε, αποφάσισα να πω στην Ερμιόνη να της πει να βρεθούμε γιατί εγώ δεν ήξερα πως να επικοινωνήσω μαζί της. Και είπαμε να το κάνουμε στο σπίτι της Ερμιόνης, για πιο εύκολα.

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Where stories live. Discover now