Ερμιόνης POV
Τελικά δεν είναι για μένα αυτά. Πώς και δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να άκουσε η Φωτεινή την Shay όταν ήρθαμε.
Κοιτούσα την Φωτεινή όταν μου είπε η Shay αυτό και δεν της έδωσα σημασία. Αλλά η Φωτεινή το άκουσε. Και ξέρει την αλήθεια.
"What did she say?" Με ρώτησε η Shay.
"She heard you say to me that I'm in love with her." Απάντησα ξεφυσόντας.
"Well we can deny it. I mean you are... You were... It's pretty easy to misheard this sentence." Είπε ανασηκώνοντας τους ώμους της.
"Yeah I don't think she is that stupid. I'm sure she knew I was still in love with her before you said it." Σχολίασα.
"Well if she didn't feel anything for you then she wouldn't say anything when you kissed me." Είπε και την κοίταξα σκεπτική.
Λέτε όντως να την πείραξε, αλλά το είπε αυτό για να φανεί ότι δεν την πειράζει;
"You think?"
"Yessss!" Είπε και στριφογύρισε τα μάτια της.
"Well we'll continue to pretend like nothing happened." Είπα και βγήκα από την κουζίνα.
Μετά από αυτό δεν ξανά μίλησα με την Φωτεινή. Μόνο κάτι ματιές της έριχνα και αυτή το ίδιο, αλλά τίποτα παραπάνω.
Μετά ήρθε και η ώρα να φύγουμε οπότε δεν είδα την Φωτεινή. Χαιρετήσαμε την Ναταλία και την Αθηνά και φύγαμε.
Πήγαμε σπίτι και φυσικά η μαμά μου με την Shay ξεκίνησαν να λένε ότι κουτσομπολιό τους ήρθε στο κεφάλι. Εγώ από την άλλη έβαλα να δω The L Word. Βλέπετε βγήκε η νέα σειρά Generation Q με καινούργιους ηθοποιούς. Υπάρχουν και τρεις παλιοί βέβαια, αλλιώς δεν θα ήταν The L Word.
Φυσικά δεν το είδα στη τηλεόραση με την μαμά μου δίπλα. Το έβλεπα στο κινητό και με ακουστικά. Το πρώτο επεισόδιο μην το δείτε χωρίς ακουστικά ή αν το δείτε χωρίς ακουστικά να σιγουρευτείτε ότι δεν είναι κανένας τριγύρω.
Γενικά η μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα περνούσαν αφάνταστα αργά. Οι γονείς μου συμπάθησαν την Shay και την θέλουν για κοπέλα μου. Ο λόγος που δεν μιλούσαμε τόσα χρόνια ήταν γιατί δεν ήθελαν να καταλάβουν ότι είμαι λεσβία και τώρα όχι μόνο το κατάλαβαν, αλλά θέλουν και την Shay για κοπέλα μου.
Δεν υπάρχει περίπτωση να τα φτιάξω με την Shay. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι είναι μια πολύ όμορφη κοπέλα και έχει έναν χαρακτήρα που μου αρέσει για αυτό και έχω πάει μαζί της, αλλά δεν μπορώ να με φανταστώ σε σχέση μαζί της και ούτε θέλω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)
RomantizmΗ Φωτεινή είναι μαθήτρια λυκείου στη τρίτη τάξη. Είναι καλή μαθήτρια και πρόεδρος του τμήματος και του 15μελους. Η Ερμιόνη είναι η νέα αντικαταστάτρια καθηγήτρια στο σχολείο της. Είναι νέα και όμορφη κάτι που θα αναστατώσει την Φωτεινή. Αυτή η ανα...