Κεφάλαιο 44

999 26 1
                                    

Φωτεινής POV

Η βδομάδα πέρασε πολύ γρήγορα και επιτέλους είμαι στο LA με την Ερμιόνη.

Ξαπλώνουμε στο κρεβάτι αγκαλιασμένες.

"Πρέπει να σηκωθούμε..." Είπε η Ερμιόνη και εγώ την έσφιξα ακόμα περισσότερο.

"Γιατιιιιιί μια χαρά είμαστε εδώ." Είπα και την φίλησα.

"Δεν θέλεις να πάμε να δεις το LΑ είναι πολύ όμορφη πόλη. Έχει τόσα μέρη να πάμε να δούμε." Είπε και εγώ την άφησα.

"Άντε καλά..." Είπα και σηκώθηκα όρθια για να αλλάξουμε.

Χαμογέλασε και με φίλησε στο μάγουλο.

"Θα βρεθούμε με την Shay και την αδερφή της." Είπε και την κοίταξα με σηκωμένο φρύδι.

"Με την Shay που το κάνατε και την αδερφή της που ήθελε να το κάνετε... Μάλιστα... Δεν θα είναι καθόλου αμήχανα." Απάντησα καθώς είχα γυρισμένη την πλάτη μου σε αυτή.

"Διακρίνω μια δόση ζήλιας στο τόνο της φωνής σου;" Είπε και ήρθε και με αγκάλιασε από πίσω.

"Όχι δεν ζηλεύω... Απλά λέω τα γεγονότα." Απάντησα αδιάφορα.

"Ναι καλά... Σε πίστεψα τώρα." Είπε και με γύρισε να την κοιτάξω.

"1ον με την Shay είμαστε φίλες... ΜΟΝΟ φίλες. Και 2ον μια φορά έκανα το λάθος να ερωτευτώ μαθήτριά μου... Δεν το ξανά κάνω." Είπε και εγώ ενώ δεν ήθελα να χαμογελάσω... Χαμογέλασα.

"Πώς γίνεται να λες κάτι και αμέσως να μου αλλάζεις γνώμη." Είπα και αυτή χαμογέλασε περίφανα.

"Έχω αυτή την επίδραση πάνω σου... Για αυτό με ερωτεύτηκες." Είπε και στριφογύρισα τα μάτια μου χαμογελώντας.

"Ναι ενώ εσύ που σε έβαλε η αδερφή μου να κάνεις μια δουλειά και τελικά με ερωτεύτηκες...." Είπα και αυτό την βούλωσε.

"Έπρεπε να να σε ξέρει καλύτερα η αδερφή σου... Έχεις αυτή την επίδραση στους ανθρώπους γενικά.... Να σε ερωτεύονται και να μην μπορούν να σου αντισταθούν." Είπε και με φίλησε παθιασμένα.

Πήγε να με σπρώξει προς το κρεβάτι, αλλά την σταμάτησα.

"Είπαμε ότι θα πάμε να βρούμε τα κορίτσια και να μου δείξετε τα αξιοθέατα." Είπα και αυτή μουρμούρισε κάτι αλλά δεν το έπιασα.

Αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε και μετά από κάνα μισάωρο βγήκαμε έξω.

Βρεθήκαμε με τα κορίτσια και περάσαμε μια απίστευτη μέρα.

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Where stories live. Discover now