Φωτεινής POV
Η Εβελίνα ήταν πολύ χαρούμενη με αυτό που της είπα και με ξανά φίλησε.
Επειδή ήξερα ότι η Κωνσταντινίδου με έβλεπε, ένιωθα κάπως περίεργα, αλλά από την άλλη ήθελα να τη κάνω να ζηλέψει.
Κάτι με έκανα να θέλω να την κοιτάξω και έτσι σταμάτησα την Εβελίνα.
"Έγινε κάτι;" Ρώτησε ανήσυχη.
"Όχι... Αλλά μια ανάσα να την πάρουμε." Απάντησα και γέλασε.
Εγώ βρήκα την ευκαιρία να κοιτάξω πίσω της και να δω την Κωνσταντινίδου να φιλάει κάποια. Όταν σταμάτησαν με κοίταξε.
Τώρα θα δεις. Προσπαθεί να με κάνει να ζηλέψω, αλλά εγώ δεν πέφτω τόσο εύκολα.
"Πήραμε τις ανάσες μας." Είπα ξαφνικά και φίλησα την Εβελίνα.
Άνοιξα τα μάτια μου καθώς φιλούσα την Εβελίνα και κοίταξα την Κωνσταντινίδου. Αυτή με κοιτούσε και άρπαξε την κοπέλα και την φίλησε. Καθώς εγώ φιλούσα την Εβελίνα και αυτή την κοπέλα, κοιτιώμασταν.
Δεν ξέρω γιατί, αλλά ήθελα να την κάνω να ζηλέψει. Και από ότι φαίνεται και αυτή ήθελε να με κάνει να ζηλέψω.
Το μόνο πρόβλημα... Τα κατάφερνε.
Από χιλιόμετρα ο καθένας μπορούσε να καταλάβει ότι υπήρχε μια ένταση μεταξύ μας... Τώρα τι ένταση ήταν αυτή δεν ξέρω, πάντως υπήρχε.
Όταν σταματήσαμε δεν έδωσα σημασία στη Κωνσταντινίδου και γυρίσαμε στο τραπέζι μας. Η Εβελίνα φαινόταν παρά πολύ χαρούμενη.
Εγώ από την άλλη... Είχα ενοχές. Ήταν φανερό ότι κάτι αισθάνομαι για την Κωνσταντινίδου και δεν ήταν δίκαιο για την Εβελίνα. Δεν έπρεπε να της το κάνω αυτό.
"Ειι... Είσαι σίγουρα καλά; Θέλεις να φύγουμε;" Με ρώτησε η Εβελίνα ανήσυχη.
"Όχι καλά είμαι, θα βγω να πάρω λίγο αέρα και θα ξανά έρθω." Είπα και χαμογέλασα ελαφρά.
Κοίταξα την Αλμπερτίνα και κατάλαβε τι χρειαζόμουν.
"Θα πάω εγώ μαζί της." Είπε η Αλμπερτίνα και η Εβελίνα έγνεψε παρόλο που ήταν ακόμα ανήσυχη.
Εμείς με την Αλμπερτίνα ξεκινήσαμε για να βγούμε έξω. Εγώ κοίταξα μια τελευταία φορά την Κωνσταντινίδου που με κοιτούσε.
"Τι έγινε; Γιατί είσαι έτσι;" Ρώτησε και αυτή ανήσυχη.
"Είναι εδώ η Κωνσταντινίδου." Απάντησα και η Αλμπερτίνα ξεφύσηξε.
YOU ARE READING
Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)
RomanceΗ Φωτεινή είναι μαθήτρια λυκείου στη τρίτη τάξη. Είναι καλή μαθήτρια και πρόεδρος του τμήματος και του 15μελους. Η Ερμιόνη είναι η νέα αντικαταστάτρια καθηγήτρια στο σχολείο της. Είναι νέα και όμορφη κάτι που θα αναστατώσει την Φωτεινή. Αυτή η ανα...