Ερμιόνης POV
Την άλλη μέρα το πρωί με ξύπνησε η πόρτα. Κάποιος χτύπησε την πόρτα.
Πήγα να σηκωθώ, αλλά ένα βάρος πάνω μου, δεν με άφηνε. Κοίταξα να δω και ήταν η Φωτεινή.
Η γλυκιά μου κοιμάται τόσο ήρεμα. Με έχει αγκαλιάσει, όπως αγκαλιάζαμε τα αρκουδάκια μας όταν ήμασταν μικρά.
Έπιασα τα χέρια της και σηκώθηκα για να πάω να ανοίξω την πόρτα.
"Ερμιόν-" Είπε η Χριστίνα (Διευθύντρια) μόλις με είδε, αλλά σταμάτησε μόλις με είδε κανονικά.
Εγώ αμέσως τυλίχτηκα.
"Ποιος είναι;" Φώναξε η Φωτεινή από μέσα και εγώ έβαλα το χέρι στο κεφάλι μου.
Δηλαδή πόσο χαζή μπορεί να είναι; Την δικαιολογώ βέβαια γιατί μόλις ξύπνησε η γλυκιά μου.
"Μπορώ να περάσω;" Είπε με σοβαρό τόνο.
Εγώ τώρα τι να πω όχι; Μπορώ; Δεν μπορώ.
"Ναι φυσικά." Είπα και είμαι σίγουρη ότι δεν είναι καλά τα πράγματα.
Ελπίζω τουλάχιστον η άλλη να είναι σκεπασμένη γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν φοράει την πιτζάμα της. Και ούτε σουτιέν είχε. Βέβαια για αυτό φταίω εγώ.
Πήγαμε μέσα και η Φωτεινή πάλι καλά ήταν ακόμα κουκουλομένη.
Μόλις είδε ότι είναι η διευθύντρια σηκώθηκε, αλλά ήταν ακόμα τυλιγμένη με το πάπλωμα.
Πάλι καλά για αυτό.
Η Χριστίνα κοίταξε εμένα και μετά την Φωτεινή.
"Φωτεινή σε παρακαλώ ντύσου." Είπε και κοίταξε εμένα.
Η Φωτεινή αμέσως σηκώθηκε και φόρεσε την πάνω πιτζάμα της. Την από κάτω πάλι καλά δεν της την έβγαλα.
"Είμαι σίγουρη ότι σας προειδοποίησα για την σχέση σας στα πλαίσια του σχολείου. Η ΣΧΟΛΙΚΗ εκδρομή είναι στα πλαίσια του σχολείου." Είπε και κοίταξε την Φωτεινή που ήταν πλέον ντυμένη και δίπλα μου. "Φωτεινή πάνε στο δωμάτιό σου." Συμπλήρωσε και η Φωτεινή χωρίς αντιρρήσεις πήγε στη πόρτα. Με κοίταξε με ένα λυπημένο βλέμμα και έφυγε.
"Χριστίνα δεν ξέρω τι να πω..." Είπα και έσκυψα το κεφάλι μου.
"Ερμιόνη εδώ δεν διακινδυνεύεται μόνο η δική σου θέση στο σχολείο, αλλά και η δική μου και της Φωτεινής." Είπε και ξεκίνησε να πηγαίνει πέρα δώθε.
"Το ξέρω και ειλικρινά δεν ξέρω πως επέτρεψα να γίνει κάτι τέτοιο." Είπα αν και αυτό ήταν τελείως ψέματα.
YOU ARE READING
Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)
RomanceΗ Φωτεινή είναι μαθήτρια λυκείου στη τρίτη τάξη. Είναι καλή μαθήτρια και πρόεδρος του τμήματος και του 15μελους. Η Ερμιόνη είναι η νέα αντικαταστάτρια καθηγήτρια στο σχολείο της. Είναι νέα και όμορφη κάτι που θα αναστατώσει την Φωτεινή. Αυτή η ανα...