Αυτό το κεφάλαιο είναι η συνέχεια του κεφαλαίου 20 της ιστορίας Love Of Interests
Φωτεινής POV
Σήμερα το πρωί ξύπνησα στις 7:38, γιατί δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Το μυαλό μου ήταν στο χορό. Έπρεπε να πάω στο κέντρο από τις 19:00 και ο χορός ξεκινάει στις 21:00.
Τώρα είναι 13:45 και δεν έχω τελειώσει καν τον λόγο μου. Και τα κορίτσια, ακόμα δεν έχουν έρθει για να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε. Είπαμε να έρθουν για να ετοιμαστούμε όλες μαζί. Αλλά αν δεν έχουν έρθει μέχρι να κάνω μπάνιο, θα αρχίσω να ετοιμάζομαι μόνη μου.
Μπήκα λοιπόν να κάνω μπάνιο και έκανα όσο πιο αργά μπορούσα και για να προλάβουν να έρθουν αυτές, αλλά και για να σκεφτώ καμιά ιδέα για το λόγο μου, γιατί δεν μου φαίνεται ολοκληρομένος.
Δεν σκέφτηκα τίποτα και ευτυχώς όταν βγήκα από το μπάνιο τα κορίτσια ήταν στο δωμάτιό μου.
"Επιτέλους ήρθατε." Είπα και η Εβελίνα ήρθε να με φιλήσει.
"Εντάξει, δεν αργήσαμε και ποιος ξέρει πόσο, ούτως ή άλλος έχουμε χρόνο." Είπε η Αλμπερτίνα που καθόταν στο κρεβάτι μου.
"Αυτό θα το δούμε στο τέλος. Αν δεν είστε έτοιμες στις 18:55, εγώ θα φύγω χωρίς εσάς." Απάντησα και πήρα το πιστολάκι για να στεγνώσω τα μαλλιά μου.
"Με τι θα φύγεις, εγώ οδηγάω το ξέχασες;" Είπε η Εβελίνα γελώντας.
"Θα βρω εγώ με τι να φύγω." Απάντησα και ξεκίνησα να στεγνώνω τα μαλλιά.
Όταν τελείωσα με το στέγνωμα, ξεκίνησα να τα ισιώνω. Είχα κάνει σχεδόν τα μισά, όταν μου ήρθε μήνυμα στο messenger. Σταμάτησα, για να δω ποιος είναι.
Να πω την αλήθεια περίμενα να είναι αυτή.
"Καλημέρα Φωτεινή."
"Ήθελα να σε ρωτήσω, αν είναι όλα έτοιμα για το βράδυ... Ο λόγος σου;"
Τι να της απαντήσω τώρα;
"Ναι όλα είναι έτοιμα." Aπάντησα.
"Τι ώρα θα πας;... Θες να έρθω και εγώ νωρίτερα, μήπως χρειάζεσαι καμιά βοήθειά;" Ρώτησε.
Να πω την αλήθεια ήθελα να έρθει νωρίτερα, αλλά θα είναι και η Εβελίνα με την Αλμπερτίνα οπότε και να ερχόταν δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε οι δυό μας. Όχι ότι ήθελα να μείνουμε οι δυό μας.
"Όχι δεν χρειάζεται να έρθεις νωρίτερα, θα είμαστε εκεί όλο το 15μελές και θα τα τακτοποιήσουμε όλα εμείς." Απάντησα και ξεφύσηξα.
YOU ARE READING
Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)
RomanceΗ Φωτεινή είναι μαθήτρια λυκείου στη τρίτη τάξη. Είναι καλή μαθήτρια και πρόεδρος του τμήματος και του 15μελους. Η Ερμιόνη είναι η νέα αντικαταστάτρια καθηγήτρια στο σχολείο της. Είναι νέα και όμορφη κάτι που θα αναστατώσει την Φωτεινή. Αυτή η ανα...