Κεφάλαιο 39

910 37 17
                                    

Ερμιόνης POV

"Σ'αγαπώ." Της είπα και αυτή σταμάτησε ότι έκανε, αλλά δεν γύρισε να με κοιτάξει.

"Θα έπρεπε να έχεις μάθει μέχρι τώρα να μην λες πράγματα για τα οποία θα μετανιώσεις." Απάντησε και τότε γύρισε.

"Βαρέθηκα να μετανιώνω για αυτά που νιώθω." Είπα ήρεμη κοιτώντας κάτω. "Βαρέθηκα να προσποιούμαι ότι είμαι εντάξει που σε βλέπω με άλλες. Δεν μπορώ καν να φανταστώ ότι το κάνεις με άλλες. Μόνο εσένα θέλω και βαρέθηκα να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου για το αντίθετο." Είπα και την κοίταξα.

Δεν μιλούσε και έτσι πήγα κοντά της. Αυτή πήγε ένα βήμα πίσω, αλλά ακούμπησε στο τοίχο.

"Εγώ όμως δεν σε θέλω άλλο." Είπε αλλά τα μάτια της μου έλεγαν το αντίθετο. "Είμαι χαρούμενη δεν το καταλαβαίνεις;" Συμπλήρωσε και προσπαθούσε να μην χάσει την επαφή με τα μάτια μου για να μην καταλάβω ότι δεν τα εννοεί.

"Δεν τα πιστεύεις αυτά που λες και προσπαθείς να πείσεις εμένα;" Είπα και γέλασα ελαφρά, αλλά ειρωνικά.

"Τα πιστεύω!" Είπε και πήγε να φύγει, αλλά έβαλα το χέρι μου στο τοίχο.

"Αν το πιστεύεις και το εννοείς κοίτα με στα μάτια και πες μου ότι δεν είσαι ερωτευμένη μαζί μου." Την προκάλεσα.

Αυτή ξεφύσησε και με κοίταξε στα μάτια. Εγώ περίμενα.

"Δεν είμαι ερωτευμένη μαζί σου." Είπε και έπιασε το χέρι μου από τον τοίχο.

Εγώ σοκαρίστηκα για λίγο, όμως δεν την πιστεύω.

"Δεν σε πιστεύω." Είπα και τις έπιασα το χέρι και την κόλλησα πάνω μου. Με το ένα χέρι μου κρατούσα το δικό της και το άλλο το είχα στη μέση της.

Δεν είπα τίποτα και την φίλησα. Προσπάθησε να αντισταθεί, αλλά τελικά ενέδωσε και με φίλησε και αυτή.

Με φίλησε και αυτή έστω και για λίγα δευτερόλεπτα. Όμως γρήγορα κατάλαβε τι γινόταν και όταν απομακρύνθηκε με χαστούκισε.

"Μην τολμήσεις να το ξανά κάνεις αυτό!" Είπε απειλητικά και έφυγε.

Εγώ θα κρατήσω στο μυαλό μου ότι με φίλησε και αυτή, παρόλο τα όσα είπε.

Βγήκα και εγώ και πήγα στο τραπέζι. Η Φωτεινή και η Ζωή είχαν φύγει.

"Τι της είπες και έφυγε έτσι;" Ρώτησε η Ναταλία.

"Της είπα την αλήθεια." Απάντησα ανασηκώνοντας τους ώμους.

"What? Please tell me." Είπε η Say και κοιτούσε μια εμένα μια την Ναταλία.

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang