Κεφάλαιο 26

796 43 5
                                    

Φωτεινής POV

Όταν είδα ότι η Εβελίνα είναι καλά χάρηκα τόσο πολύ. Δεν θα το άντεχα αν πάθαινε κάτι.

Μπορεί να μη  είμαι ερωτευμένη μαζί της, αλλά έχω δεθεί μαζί της. Ξέρω ότι θα ήταν πολύ καλή φίλη. Και τώρα που ξέρει για εμένα και την Ερμιόνη δεν νομίζω να θέλει να είναι φίλη μου.

Ευχαρίστησε την Ερμιόνη που την έφερε και μετά έφυγε η Ερμιόνη. Φαινόταν λυπημένη. Ήξερε όμως πως είναι η κατάσταση αυτή τη στιγμή. Και ξέρω ότι καταλαβαίνει. Για αυτό έφυγε. Και για τον λόγο ότι μου ζήτησε να μην είμαστε μαζί αν δεν χωρίσω με την Εβελίνα. Κάτι που θα γίνει θέλω δεν θέλω.

Όταν λοιπόν έφυγε η Ερμιόνη και μείναμε οι δύο μας καθίσαμε να περιμένουμε να έρθουν οι γονείς της. Η μαμά μου μιλούσε με τους γιατρούς και έτσι μείναμε οι δύο μας.

"Ξέρεις θα μπορούσες να μου το έχεις πει." Είπε και δεν τόλμησα να την κοιτάξω.

"Το ξέρω." Απάντησα. 

"Και τότε γιατί δεν είπες κάτι; Γιατί με άφησες να νομίζω ότι έχω ελπίδες μαζί σου;" Ρώτησε και με κοίταξε.

"Γιατί ήθελα η σχάση μας να κρατήσει, αλλά όσο περισσότερο προσπαθούσα να ξεφύγω από τα αισθήματά μου για την Ερμιόνη, τόσο πιο πολύ δύσκολο γινόταν όλο αυτό. Μου αρέσεις.... Μου αρέσεις πολύ, αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω να είμαι μαζί σου. Δεν θα είμαι ποτέ ολοκληρωτικά μαζί σου. Το μυαλό μου πάντα θα είναι σε εκείνη." Είπα καθώς δάκρυσα.

"Κατάλαβα." Ήταν το μόνο που είπε και εγώ την κοίταξα.

"Χαίρομαι που καταλαβαίνεις." Είπα και χαμογέλασα ελαφρά.

"Αν θες να είσαι μαζί της, τότε να είσαι... Αλλά να ξέρεις η σχέση σας δεν θα κρατήσει. Τι θα  γίνει όταν η μαμά σου και ο μπαμπάς σου μάθουν για την σχέση σας; Νομίζεις ότι θα το δεχτούν; Η Ερμιόνη είναι 10 χρόνια μεγαλύτερη από εσένα και καθηγήτριά σου. Να ξέρεις όμως ότι εγώ δεν θα περιμένω." Είπε κάπως θυμωμένα και σηκώθηκε όρθια.

"Ξέρω ότι σε πλήγωσα και για αυτό λες αυτά που λες... Αλλά να ξέρεις ότι ποτέ δεν θα σου ζητούσα να με περιμένεις. Έκανα την επιλογή και δεν περιμένω τίποτα από εσένα." Απάντησα και σηκώθηκα και εγώ όρθια.

"Αγάπη μου πως είσαι; Είσαι καλά;" Πριν προλάβω να πω τίποτα άλλο η μαμά της έτρεχε προς το μέρος μας ρωτώντας αν είναι καλά.

"Καλά είμαι μαμά, μην ανησυχείς. Όλα είναι τέλεια." Είπε την τελευταία πρόταση ειρωνικά κοιτώντας εμένα. 

Love Of Interests: Πανικός Στο Σχολείο (COMPLETE)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora