-Naprawdę dziękuję, że się zgodziliście.- właśnie wchodziłam z 7 chłopakami do ich dormu.
-Nie dziękuj już proszę. Nie ma z tym najmniejszego problemu.-powiedział NamJoon z szerokim uśmiechem.
- No okej. To ja idę wziąć prysznic i ubrać się w pirzamkę. Mogę obejrzeć coś zanim pójdę spać? ?-spytałam się tak jakbym pytała się własnej mamy. Była już 20. Przesłuchanie zajęło nam kilka godzin a poza tym było okropnie wyczerpujące. Chciałam się po tym wdzystkim zrelaksować i odpocząć.
- Nie musisz się pytać. Do puki tu mieszkasz to co nasze to twoje.-odpowiedział na moje pytanie Jin- Prawda chłopaki? ?
-Tak jasne.- odpowiedziała reszta.
-Ja raczej pójdę zaraz spać. -Jin
-No ja też. Jestem wyczerpany.-Suga.
-Tjaaa ja też idę. Co mi tam.-Jimin.
-No to ja też.-Hobi.
-Ja idę coś zjeść a potem idę spać. -RM.
-Nie zbliżaj się do mojej patelnie. -Jin.
- Dobra idę lulu. Dobranoc.-Kooki
***
Siedziałam na kanapie z kubkiem cherbaty i przełączałam kanał po kanale. W końcu zdecydowałam się na jakieś romansidło.
-Mogę się dosiąść??- nade mną stał V też z kubkiem cherbaty.
-Jasne. Przyda mi się towarzystwo. - uśmiechnęłam się smutno i poklepałam miejsce obok mnie. Tae usiadł a nasze ramiona stykały się ze sobą.
Oglądamy film od dobrych 30 minut. Nadeszła scena wyznania miłości pomiędzy bohaterami. Poczułam się obserwowana. Odwróciłam głowę w stronę TaeHyunga. Nasze spojrzenia się skrzyżowały.
-Kami bo ja...- nie pozwoliłam mu dokończyć. Poczułam potrzebę pomalowania go. Tak więc zrobiłam. Jego usta były takie delikatne.
Niestety musieliśmy przerwać tą cudowną chwilę bo zaczynało brakować nam powietrza.
-Tak??
- Przejdę do rzeczy. Uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną? - widziałam w jego oczach nadzieję( Hobi co ty tam robisz??).
- Tak.- jeszcze raz musnęłam jegi usta i przytuliłam się do niego. Poraz pierwszy poczułam się naprawdę bezpieczna.
★★★★★★★★★★
Okej krótki ale jest♥
CZYTASZ
Żyje się raz... || Kim TaeHyung
FanficDziewczyna o imieniu Kamira w ciągu roku staje się jedną z najpopularniejszych piosenkarek w Azji. Swój pierwszy koncert zaczyna dość niezwykle. Albowiem zaczyna on się w Korei. Potem poznaje swój ukochany zespół a potem jeden z członków wychodzi z...